Zoekresultaten

1. F

Watergeboorte

Hallo allemaal! Ik ben momenteel zwanger en overweeg om te bevallen in een bad. Ik heb gehoord dat het kan helpen bij pijnverlichting en dat het een ontspannen manier is om de weeën door te komen. Ik vraag me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met een waterbevalling? Helpt het echt...
  2. F

Traphekje: Veilig of niet voor kinderen?

Mijn zoon is net één jaar geworden en begint met lopen. Ik maak me zorgen dat hij straks zelfstandig de trap op zal lopen en mogelijk valt. Daarom overweeg ik een traphekje. Is zo'n traphekje echt veilig of brengt het ook risico's met zich mee? Een voorbeeld dat me aan het denken zet: mijn...
  3. F

Vrolijke rouwkaart overlijden

Hoi, Mijn oma is helaas overleden en zij is best een vrolijke persoon geweest ik hield van haar. ik ben nu opzoek naar rouwkaarten maar ik twijfel welke moet ik kiezen! meestal moet je wel een rouwkaart kiezen die niet veel kleurtjes heeft omdat het een overlijden is maar ik denk dat ik toch ga...
  4. F

Baby kamer inrichten

Hoi, mijn man en ik gaan dit weekend de baby kamer inrichten. Wij houden zelf allebei van houten meubels en decoratie, dus dat gaan we waarschijnlijk wel terug zien. Ik hoop via hier wat extra inspiratie vanuit jullie op te doen. We willen op de muur in ieder geval houten lattenwanden gaan...
  5. F

Afvallen na zwangerschap

Hoi allemaal, mijn zwangerschap zit er op en ik ben pas geleden bevallen van mijn prachtige dochter. Voor mij is het nu tijd om wat aan mijn gewicht te doen en af te gaan vallen. Ik heb al een abonnement afgesloten bij de sportschool, zodat ik daar kan sporten. Ook heb ik van vriendinnen van mij...
  6. F

vet haar tijdens zwangerschap

Hoi allemaal, ik heb van mezelf al wel redelijk vet haar, maar na het douchen met shampoo kon ik ik er de rest van de dag / 2 dagen weer tegen aan. Tijdens mijn zwangerschap heb ik het idee dat ik veel makkelijker vet haar krijg, want als ik in de avond douche heb ik ergens in de loop van de...
  7. F

Ik ga bijna bevallen

Ik ben over een aantal weken uitgerekend en ik heb al veel spullen in huis gehaald voor de baby maar ik ben bang dat ik belangrijke dingen vergeet of over het hoofd zie. Afgelopen weken heb ik via bol.com en thuiszorgwinkel al veel spullen ingeslagen voor nar de zwangerschap. Maar wat zijn...
  8. F

Ik heb carpaccio op

Wij bestellen voor de lunch op het werk altijd lunch bij een broodjeszaak in de buurt. Ik ben nu 15 weken zwanger en heb maandag (voor het eerst) een broodje carpaccio besteld. Moet ik me nu zorgen maken? ik heb het nagevraagd bij de broodjeszaak en die zeggen dat 1x niet veel kwaad kan, maar...
  9. F

Pyjama Baby

Hey hey!!!! Als kersverse ouder) weet je hoe belangrijk een goede nachtrust is voor een baby. Een comfortabele pyjama speelt daarin een cruciale rol. Ik wilde graag mijn ervaring delen over de beste baby pyjama's. Het eerste wat belangrijk is dat ze van goede kwaliteit moeten zijn. Ze zijn...
Terug
Bovenaan