Zoekresultaten

1. P

Uitgerekend September 2019

Dag dames! Ik lees al een poosje mee, maar nu mij toch ook maar even voorstellen. Ik ben Petra, 33 en zwanger van ons tweede kindje. Als het goed is ben ik nu 5+4. Nog heel pril dus. Over 2 weken krijg ik een vroege echo om te kijken of t hartje klopt. Pfff, dat duurt nog zo lang! Ik vind het nu...
  2. P

NOD januari 2019

Jammer fenstra.  Hopelijk is t de volgende ronde raak. Ik kon me ook niet inhouden, dus toch maar getest. Helaas was die negatief, dus nog maar even afwachten...
  3. P

NOD januari 2019

Hallo dames! Ik lees hier nu een paar dagen mee.Allereerst gefeliciteerd voor de dames die een wondertje verwachten. Balen voor diegenen die weer een ronde verder zijn. Mijn nod is de 12e, zaterdag dus. Ik ben nu al 5 dagen misselijk. Dezelfde misselijkheid die ik had tijdens mijn eerste...
  4. P

Baby 6 weken wil niet alleen slapen

Hi! Ik herken je verhaal helemaal! Hier was slapen in het eigen bedje ook een drama. Althans, overdag. Snachts sliep mevrouw als een roos. Wat ik heb gedaan: elke x proberen in haar bed, wanneer ze echt ging huilen deed ik haar in een draagdoek, zodat ze wel haar slaap kreeg. Op een gegeven...
  5. P

Hi! Ik herken je verhaal helemaal! Hier was slapen in het eigen bedje ook een drama. Althans, overdag. Snachts sliep mevrouw als een roos. Wat ik heb gedaan: elke x proberen in haar bed, wanneer ze echt ging huilen deed ik haar in een draagdoek, zodat ze wel haar slaap kreeg. Op een gegeven...
  6. P

7. P

Uitgerekend in december 2017!

<p>Hoi dames!</p><p>Mijn eerste keer hier op dit forum, en ook ik ben december uitgerekend. De 25e om precies te zijn. :P wordt een leuke kerst..</p><p>Ik vind het erg leuk om alle berichtjes hier te lezen, en om lekker mee te kletsen.</p><p>Ik heb over...
Terug
Bovenaan