Uitgerekend September 2019

Ik ben 33, dus ook niet meer de allerjongste.
Gisteren schreef ik over de enorme buikkrampen die ik had, vanmorgen bij huisarts geweest en het blijkt blaasontsteking te zijn. Het is voor de zekerheid op kweek gezet en donderdag hoor ik meer over de antibiotica die ik dan krijg. Schijnt toch een zwangerschapskwaal te zijn, wist ik niet.
Vanmiddag nieuwe controle bij VK met echo en het is heel duidelijk een goede zwangerschap! Ben rond de 6 weken en hebben het hartje zien kloppen! We zijn zo enorm blij! Eindelijk de ergste onzekerheid en spanning voorbij en bevestiging!
Over 2 weken nog een echo en dan mag ik het reguliere traject in als alles dan goed is! Duimen!!!
liefs

Dag dames! Ik lees al een poosje mee, maar nu mij toch ook maar even voorstellen. Ik ben Petra, 33 en zwanger van ons tweede kindje. Als het goed is ben ik nu 5+4. Nog heel pril dus. Over 2 weken krijg ik een vroege echo om te kijken of t hartje klopt. Pfff, dat duurt nog zo lang! Ik vind het nu veel spannender dan tijdens mijn eerste zwangerschap! Ik ben met vlagen misselijk. Uit mijn vorige zwangerschap heb ik geleerd dat gembertabletten erg kunnen helpen(dat is niet zo vies als gemberthee). Dus de dames die erg misselijk zijn raad ik die aan! 

Hallo allemaal,
Ook ik mag mij bij deze club toevoegen :) Ik ben nu volgens de berekening op internet 5 weken en 1 dag zwanger.
Heel herkenbaar al die onzekerheden. Krampjes waarvan je denkt, o jee gaat dat wel goed. En nu 2 dagen zonder kramp en dan denken waarom heb ik geen kramp haha. Fijn om te lezen dat ik daar niet de enige in ben.
26 feb is onze eerste echo dus dat duurt nog wel even. Anderen die het ook moeilijk vinden om het aan niemand nog te vertellen? En hoe gaan jullie ermee om?

@gebruker10103767 heeeel moeilijk! Ben zo bang dat ik me verpraat. Vind het vooral moeilijk niks te kunnen zeggen tegen mijn ouders, we willen daarmee nog even wachten tot de 1e echo. En dan met 12 weken de rest. 

Hey iedereen,

ik vrees dat ik jullie ga moeten verlaten. Na de bloeding gisteren die wel opgehouden was. Is deze vandaag terug begonnen. Net ook een clearblue digitale test gedaan en staat op niet zwanger. Voor mij is ons prille geluk afgelopen... 
veel succes voor jullie allemaal! Het ga jullie goed!

liefs sfiie

Ik vind het ook heel moeilijk om het niet te vertellen, vooral omdat mijn 2 beste vriendinnen ook zwanger zijn (veel verder dan ik) en het daar dus heel vaak over gaat. Ook op mijn werk zijn veel zwangere collega's. Lastig!
Wij hebben het al wel de ouders en schoonouders verteld (nu 5 weken). Mijn beste vriendinnen wil ik het vertellen rond de 8 weken, want als het mis gaat, zou ik het ze ook vertellen. Maar ik krijg overal (in de maatschappij bedoel ik dan) een beetje het idee dat het niet OK is om het voor de 12 weken te vertellen... Daar ben ik wel benieuwd naar; wanneer vertellen jullie het?

Terug
Bovenaan