NOD januari 2019

Hallo dames! Ik lees hier nu een paar dagen mee.Allereerst gefeliciteerd voor de dames die een wondertje verwachten. Balen voor diegenen die weer een ronde verder zijn. Mijn nod is de 12e, zaterdag dus. Ik ben nu al 5 dagen misselijk. Dezelfde misselijkheid die ik had tijdens mijn eerste zwangerschap, al begon die wel wat later. Ik zit nu heel erg in dubio: ik heb testen in huis, die ene kan 5 dagen voor de nod en de andere 4, maar ik lees ook vaak dat je beter kunt wachten tot je nod omdat het vaak nog mis gaat. Wat zouden jullie doen? 

Ik denk dat ik (indien ik niet ongesteld word en dat verwacht ik wel) woensdag weer ga testen. Tenminste, die afspraak heb ik met mijn man gemaakt omdat ik mezelf helemaal gek maak. En jij dan lenamar? Petra H, je moet vooral doen wat voor jou het beste voelt! Ik kan mij soms niet inhouden om te testen.. Het is maar net of jij geduldig genoeg bent om te wachten tot je nod datum, dat is natuurlijk wel het nauwkeurigst! :) 

Kimster, ik zet ook in op woensdag. Ik heb echt nog een stuk of 5 keer naar de test gekeken om te checken of ik niet een heel licht streepje zag, hahaha. Echt erg!  

Jammer fenstra.  Hopelijk is t de volgende ronde raak. Ik kon me ook niet inhouden, dus toch maar getest. Helaas was die negatief, dus nog maar even afwachten...

Citrus hey hoe is het met jou? Ik denk dat ik gewoon ongesteld wordt gister veegde ik bijna de hele dag nog licht roze af en alles bij elkaar missbhmiss inlegger. In de avond niks meer en toen opeens waterige afscheiding...vanmorgen eerste temp 37.1 daarna paar keer 36.8 en een keer 37 rond 9 uur 37.2 hierna gaan plassen een veegde wat donkerder roze/rood af. Kreeg wat krampen in me rug weer en nu weer weg. Dus of dit is begin ms of dit is innesteling... Als het nog innesteling is vind ik 3 dagen wel lang en dan heeft morgen testen geen nut. Denk dat ik het wel gewoon doe als het uitblijft vandaag.

Jammer Fenstra! Altijd een teleurstelling! Op naar de volgende ronde!Lenamar, hahaha, heel erg herkenbaar! Dat heb ik gisteren ook gedaan. Bah, ben er echt teveel mee bezig :-(. 

Voor iedereen met een positieve test, gefeliciteerd.Voor alle dames die nog een ronde moeten wachten, bale. Hier nog steeds hetzelfde alleen worden de klachten/ symptomen erger, krampjes worden sterker, lichte rugpijn onderin, misselijkheid neemt iets toe (overgeef neigingen nu in de ochtend) en sinds vanochtend steken in mijn tepels en borsten. De klachten komen en gaan nu gedurende de hele dag en komen en gaan. Ik temperatuur ook en deze is al bijna 2 weken hoger, normaal 36,1 afgelopen week 36,6. Vanochtend was mijn temp iets lager, 36,4. Normaal krijg ik 2 dagen voor mijn ongesteldheid altijd een puistje op mijn kin maar deze heb ik nu al 2 dagen. Ik zou volgende week zondag op maandag pas ongesteld moeten worden als ik een normale cyclus heb van 29 dagen. Ik ben heel benieuwd of mijn ongesteldheid nu eerder gaat komen of helemaal weg blijft. Nog een week in spanning zitten hier 

Terug
Bovenaan