Uitgerekend in december 2017!

<p style="text-align: left;">Goedemorgen!</p><p>We weten het, het wordt een meisje!! De vermoedens zaten toch goed. Zo leuk!! Sinds een week voel ik de baby ook schoppen, heel bijzonder. In het begin dacht ik dat zullen wel mn darmen of andere organen zijn, maar naar mate ik met steeds weer voelde en ook als ik mn hand erop leg weet ik het zeker, dit is de baby. Mn partner voelt het helaas nog niet, maar dat zal vast de komende weken komen als de schopjes wat harder zullen worden.</p>

<p>wat leuk jasmijn gefeliciteerd ! :) nu kun je echt los gaan met shoppen haha.</p><p>Ik kan ook niet wachten om het geslacht te weten en de kleine voelen.</p><p>Zijn er trouwens nog meer mensen die met kerst zijn uitgerekend? 24 december, nouja kerst avond in mijn geval haha</p>

<p>Wij gaan donderdag het hartje horen als het goed is.. Ik ben dan 16 weken en 's avonds gaan we naar ochten voor de geslachtsbepaling. Het blijft inderdaad spannend.. Kan er nog steeds niet helemaal van genieten na de miskraam. bij 8 weken was ik berekend op 19 december en na de 12 weken is de datum nu dus 21 december..</p>

<p>@Tanya Davelaar, heb je zelf al een voorgevoel of het een meisje of jongetje zal zijn?</p><p>@jonge vrouw anoniem, hoe is de echo gegaan? Konden ze ook al het geslacht zien of toch net even te vroeg daarvoor? </p>

<p>Hoi dames!</p><p>Mijn eerste keer hier op dit forum, en ook ik ben december uitgerekend. De 25e om precies te zijn. :p wordt een leuke kerst..</p><p>Ik vind het erg leuk om alle berichtjes hier te lezen, en om lekker mee te kletsen.</p><p>Ik heb over 2 weken weer een afspraak bij de verloskundige, en de 20 weken echo is ook gepland. Die krijg ik al in week 19. Hopelijk krijgen we dan ook het geslacht te horen. Ik denk zelf stiekem een jongetje.</p><p> </p>

<p>Goedemorgen dames,</p><p> </p><p>gisteren een controle echo gehad alles is in orde gelukkig.</p><p>de verloskundige heeft een vermoeden wat het zou kunnen zijn, maar nu wil ik het echt heel graag weten.</p><p>Weet iemand hoe je een foto kan toevoegen zodat een van jullie eens met me mee kan kijken?</p><p> </p><p>Liefs</p>

<p>Gelukkig was j echo goed maar ohh wat spannend het geslacht! wil ook wel even een kijken nemen naar je foto! Leuk!! Geen idee hoe het hier moet maar ik zag in een ander topic dat iemand haar foto naar zo'n gratis website had geupload waar je dan een linkje van krijgt om te delen.</p>

Terug
Bovenaan