Zoekresultaten

1. G

Hartslag of verbinding tussen moeder en vruchtzakje??

Vandaag het hartje zien kloppen! Ik was gewoon nog niet zo ver als ik dacht ?
  2. G

Jaa ik ben gewoon ontzettend bang vanwege het bloedverlies.. en dan ook nog eens geen vruchtje zien is echt een nachtmerrie..  mee zagen duidelijk een hartslag aan de rand maar hij zei dus dat dat iets anders was..  ik heb vrijdag weer een echo en dan ben ik waarschijnlijk 7 weken zwanger 
  3. G

<p>Heey meiden,</p><p>na 2 dagen licht bloed verlies te hebben gehad heb ik met 6 weken een echo gehad omdat ik medisch ben..</p><p>nou zag hij een vruchtzakje maar nog geen vruchtje, nu zagen we 2 klepjes open en dicht gaan aan de rand van de vruchtzak, de...
  4. G

Bloedverlies 6w+3

Ik heb net een echo gehad, het vruchtzakje is vergeleken met maandag heel goed gegroeid en je ziet duidelijk verschil alleen ik zie geen vruchtje... moet over een week weer terug komen om dan te kijken of and vruchtje wel te zien is, bloeden is trouwens gestopt !  Ik vind dit zo...
  5. G

Bloedverlies 6w+3

<p>ik heb sinds gisteren bloed verlies gehad bij het afvegen.. gister was het donker roze en vanmorgen was het echt helder rood, het stroomde er niet uit maar het wc papiertje zat wel vol.. </p><p>Ik ben zo vreselijk bang voor een miskraam.. bij me eerste zwangerschap was er...
  6. G

Test positief

Jaa digitaal ! 1-2 weken staat erop! 
  7. G

Test positief

Me clearblue is positief 
  8. G

Test positief

<p>Meiden ik heb nu 4 dagen voor nod een test gedaan en deze is heel lichtjes positief...</p><p>ik heb wel een klein beetje bloed gehad vandaag bij het plassen dus ik dacht dit is me menstruatie...</p><p>Kan een positieve test ook fout zijn??</p><p>ik...
  9. G

2 dagen overtijd negatief getest

Ongesteld geworden meiden!! ergens ook wel opgelucht omdat ik het maar vreemd vond dat de testen negatief bleven!  Op naar de volgende ronde!  ben benieuwd hoe het bij jullie verder verloopt, succes !! 
  10. G

Spannend mariska!!  hier nog steeds geen menstruatie.. wel heel erg misselijk en het gevoel dat ik over moet geven met vlagen..  test nog steeds negatief 
  11. G

29 maart was de ovulatie test positief.. maar wanneer de ovulatie dan precies heeft plaats gevonden is natuurlijk lastig! Wat ik vreemd vind is dat ik altijd precies op tijd ongesteld ben en nu morgen al 4 dagen overtijd! Ik heb 2 jaar terug na mijn keizersnede 5 ingrepen gehad omdat ze stukken...
  12. G

Ja vandaag nog steeds geen menstruatie... wel steken links onder in me buik..  Morgen ochtend maar weer een poging doen 
  13. G

ik slik al geen pil meer sinds me eerste kindje..  Ik heb de sensitesten gebruikt extra vroeg !  ik moet idd maar even afwachtten.. wie weet word ik vandaag ineens ongesteld.. 
  14. G

<p>Hallo allemaal, </p><p>ik heb altijd netjes een cyclus van 27 Max 28 dagen.. nu zit ik op dag 29 en nog niet ongesteld.. </p><p>We zijn bezig geweest met ovulatie testen om zwanger te raken en hoopte heel erg dat het gelukt was! Maar me test is negatief.. kan het...
  15. G

Zwangerschapstest positief ??

Nu 2 dagen over tijd en de testen blijven negatief aangeven... Heb ik nou nog kans op een zwangerschap ? Bij me eerste kindje had ik al 2 dagen voor NOD dik positief 
  16. G

Rond 14 april pas !
  17. G

Bedankt meiden! Vanmorgen weer getest en negatief helaas.. maar zal gewoon tot me NOD moeten wachten idd !!
  18. G

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan met een extra vroege test (7 dagen te vroeg).. maar ik heb perongeluk over het schermpje heen geplast, nu is de test positief  zou het kunnen dat dit niet klopt omdat ik dus over het venster heb geplast...
  19. G

Uitgerekend in april 2018

Gefeliciteerd allemaal meiden!  Ik ben blij dat ik al jullie berichten kan lezen hoe het allemaal bij jullie verloopt!  Ik ben 12 april uitgerekend en ben er 2 weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben!  Omdat ik erg ziek ben elke dag heb ik het wel aan me ouders vertelt, het is me eerste...
  20. G

Uitgerekend in april 2018

Hey meiden,  vorige week dinsdag 2 augustus kreeg ik een positieve test!  Ik ben nu precies 5 weken zwanger! Ik ben heel af en toe misselijk maar vooral erg moe..  Mijn vraag is of jullie ook zo onzeker worden van de periode tot aan de eerste echo?!! Ik krijg pas over 5 weken dus bij 10 weken...
Terug
Bovenaan