Uitgerekend in april 2018

Helaas hier een rood moment. Nu wel duidelijkheid, afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. 24 augustus gaan we weer een stapje verder naar onze wens.
Hopelijk komt er nog een broertje of zusje voor onze oudste man bij om samen mee te spelen. Hij is ook via gynaecoloog traject geboren.
Alle zwangeren geniet van alle momenten.
Liefs lianne

Gefeliciteerd allemaal meiden! 
Ik ben blij dat ik al jullie berichten kan lezen hoe het allemaal bij jullie verloopt! 
Ik ben 12 april uitgerekend en ben er 2 weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben! 
Omdat ik erg ziek ben elke dag heb ik het wel aan me ouders vertelt, het is me eerste zwangerschap en ik weet niet wat me overkomt.. de hele dag door voel ik me misselijk en zwak, is dit bij jullie ook zo heftig ?? 
De gezondheid van het kindje staat op nr 1 dus de misselijkheid maakt me echt niets uit als het maar goed gaat! 
Ik heb een echo op 25 augustus gepland, een vroege echo met 7 weken en 2 dagen, ben hartstikke nieuwsgierig!

liefs roos 

Hallo allemaal, ik ben ook in April uitgerekend en heb een facebook groep opgericht waar we onze verhalen en ervaringen in kunnen delen. Zelf ben ik mama van een jongen van 7 jaar, en een tweeling van 9,5 maand. Ik hoor graag of je deel wilt nemen in deze besloten groep.

Evelien Schouren-de Lange (zo kan je me vinden op facebook)

Wat leuk allemaal! Onze test was vorige week positief, we zijn nu vier weken en 4 dagen, spannend! Met hoeveel weken hadden jullie de eerste echo, en wanneer vertellen jullie het je ouders?

Naast vermoeidheid en lichte misselijkheid heb ik gelukkig (nog) geen klachten.

He meiden,
Ik schrijf hier niet meer mee omdat we eigenlijk overgegaan zijn op de FB groep. Maar ik lees nu hier dat er nog wel meer zijn die dit leuk zouden vinden. Je kunt de link met je facebookprofiel sturen naar aprilbabies2018@outlook.com dan voeg ik je even toe als vriend zodat ik je aan de groep kan toevoegen.

Tot dan!

Gefeliciteerd' ik ben 11 april uitgerekend' van mijn 5e kindje vorige week positief getest.
Eigenlijk niet gepland' na 4 kids in de leeftijden 16, 12, 10 en 9.
Maar wel helemaal gelukkig ermee.
Iemand ervaring met innestelingsbloedingen hier ?
Ik heb dit nooit meegemaakt in mijn vorige zwangerschappen' en vind dit dus heel eng.
De gynaecoloog vertelde dat het 2 kanten op kan gaan' en dat er bij een miskraam en stolsels vooraf gaan.
Gelukkig heb ik dat niet' maar kan iemand mij gerust stellen en/of duidelijkheid geven.

Hallo allemaal!

iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd !

Ik ben nu bijna een week geleden erachter gekomen dat ik zwanger ben! Totaal onverwachts maar hartstikke welkom! Ik had het niet in de gaten dat ik zwanger zou kunnen zijn omdat ik constand menstruatie achtige krampen had.. tot ik een paar dagen nog niet ongesteld was toch maar een test gedaan. En ja hoor! Positief. Toch geloofde ik het niet en de volgende dag nog maar een test gedaan met als uitslag een dikke vette streep! Volgens mijn berekening 19 april uitgerekend.. 23 augustus eerste echo! Maar nu is mijn vraag... ik heb nog steeds last van menstruatie achtige krampen als ik veel of snel loop, hebben meerderen hier last van?

Gefeliciteerd allemaal! ?

Wij zijn ook zwanger van ons 2e kindje ❤️

12 augustus hadden wij onze 1e positieve test in handen! ?

Bij onze eerste zijn we 6 maanden bezig geweest &

nu 1 maandje ??

Liefs

Terug
Bovenaan