Uitgerekend in april 2018

jeetje brit wat een verhaal ook voor jou dus een "extra" spannende tijd!
maar voor nu gefeliciteerd! toch ook wel wat proberen te genieten hoor! het is weer gelukt om zwanger te raken!

hebben jullie veel kwaaltjes? bij mij valt het mee soms een vlaag misselijkheid en als ik mn bh uit doe auw! verder nog niet echt hele zere borsten ofzo. spannend allemaal weer!

Jeetje Brit! ! Ik leef met je mee.. is het eindelijk zo ver en krijg je keihard de deksel op je neus!!  Hopenlijk gast het nu goed! 
Mijn man en ik hebben wel besloten de nipt test te toen. Mijn man heeft namelijk een oom met syndroom van Down en heeft hier vroeger best vaak onder geleden,  schuld van de ouders weet ik, en we zullen het zelf vast anders doen. Maar ik wil hem dat niet aan doen.
Wij zijn ook al 5 jaar bezig en mocht het wel blijken een syndroom van Down kindje te zijn dan beslissen we wel om het weg te laten halen misschien heel raar en ondankbaar maar dat is onze keuze

Zooo hee hebben jullie ook zo'n opgeblazen buik vooral  a t eten?? Echt apart ook steek na het eten en als ik ga wandelen apart hoor...

Gefeliciteerd allemaal!!
Wat leuk dat er zoveel interesse is voor de FB groep, we zijn inmiddels met 25 leden. Iedereen die een mail gestuurd heeft heb ik toegevoegd.
Als er nog meer dames aan willen sluiten kun je een mailtje sturen naar aprilbabies2018@outlook.com

Hey meiden, 
vorige week dinsdag 2 augustus kreeg ik een positieve test! 
Ik ben nu precies 5 weken zwanger! Ik ben heel af en toe misselijk maar vooral erg moe.. 
Mijn vraag is of jullie ook zo onzeker worden van de periode tot aan de eerste echo?!! Ik krijg pas over 5 weken dus bij 10 weken zwangerschap een 1ste echo, ik vind het zo moeilijk om nog zo lang te wachtten! 
Ik zag op internet dat je bij een echo centrum al bij 7 a 8 weken een echo kan doen, heeft iemand daar ervaring mee ? 

Hallo dames!
Ik meld me ook hier :) zal me even voorstellen. Ik ben 19 jaar en getrouwd sinds 29 april. Mn man is al wat ouder en 28 jaar. Wij hebben besloten om ook voor een kindje te gaan.
Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend op 17 april. Momenteel dus 4 weken 2 dagen zwanger.
Lijkt me leuk om ervaringen te delen en in contact te blijven met moeders die ook zwanger zijn ?

Alvast gefeliciteerd allemaal!!

Terug
Bovenaan