Zoekresultaten

1. G

Uitgerekend oktober 2018

Vind ik ook wel leuk een whatsapp groepje.  Dit forum moet je telkens openen en terugzoeken Beetje onhandig. En vind t super leuk van iedereen alles te lezen   Ik ben 4 okt ongeveer uitgerekend. 25 feb eerste echo! Cant wait! :D
  2. G

Uitgerekend oktober 2018

Hoi allemaal!  Ik ben 4 okt. ongeveer uitgerekent.  En heb totaal geen eetlust..  Niet misselijk gelukkig. Meer die daar last van hebben? :)   
  3. G

Bloedverlies

Meestal rond week 4 a 5 krijg je een je een innestellingsbloeding. Dan nestelt het zich in je baarmoeder. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. En anders kun je altijd je verloskundige even bellen. Succes!  Ik ben ook 5 weken! 1e kindje. Super spannend! X
  4. G

Bloedverlies

Meestal rond week 4 a 5 krijg je een je een innestellingsbloeding. Dan nestelt het zich in je baarmoeder. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. En anders kun je altijd je verloskundige even bellen. Succes!  Ik ben ook 5 weken! 1e kindje. Super spannend! X
  5. G

Uitgerekend oktober 2018

Mn borsten lijken al een cup gegroeid hihi  Verder wel buikrampen! Spannend!  Ben toch elke x bang dat t miss nog mis kan gaan. 25ste pas naar de verloskundige. Dus nog even in spanning afwachten :) X
  6. G

Uitgerekend oktober 2018

Hoi allemaal, Ik ook uitgerekent ongeveer 4 oktober! Ons eerste kindje. Spannend he?!!  
Terug
Bovenaan