Uitgerekend oktober 2018

Ik had trouwens wel gisteren de hele dag omwijs last van mijn onderrug. Tijdens/na de bevalling van mijn zoontje is dat eigenlijk ontstaan, ik hoop niet dat ik daar nu heeel erg last van ga krijgen.

Vind ik ook wel leuk een whatsapp groepje. 
Dit forum moet je telkens openen en terugzoeken
Beetje onhandig. En vind t super leuk van iedereen alles te lezen

Ik ben 4 okt ongeveer uitgerekend. 25 feb eerste echo!
Cant wait! :D

Ik heb gisteren na de sex wat zalmkleurig afgeveegd en vanmiddag nog 1x bij naar het toilet gaan.. dat is wel even spannend. Ik slaap ook met een sportBH sinds vrijdag, dat scheelt enorm tegen het snachts wakker worden van de pijn.. ?
Hopelijk blijft alles goed gaan. Ik doe liever niet mee aan een whatsapp groep just FYI ☺

Hoi!
ik ben uitgerekend op 5 oktober 2018 van ons eerste kindje.
Na 1,5 jaar wachten eindelijk gelukt. 

@Klojo mijn verloskundige zei aan de telefoon toen ik de afspraak maakte dat het kan dat je in de eerste periode wat licht bloed verliest bijvoorbeeld na sex te hebben gehad en dat het niks hoeft te betekenen. Volgens haar is de baarmoedermond dan gevoeliger en springen de bloedvaatjes eerder. Hopelijk heb je hier wat aan! 
@Amawe gefeliciteerd! Wauw wat fijn zeg dat het nu gelukt is. Geniet van je zwangerschap!

Gefeliciteerd aan de nieuwe dames. 
Ook hier nog 15 dagen wachten tot de eerste echo. 
Duurt echt lang... 
Verder nog steeds geen "echte" kwaaltjes. 
Alleen de borsten doen pijn.

Hoi hoi,
qua vertellen. Ik probeer mijn kaken op elkaar te houden tot Pasen. Dan hebben we een weekend weg met mijn familie, zussen, zwagers en mijn 3 neefjes en 2 nichtjes. Ik hoop dat het lukt..... ben erg slecht in geheimpjes..... Hihi. Mijn schoonouders en zwager en schoonzusje aan mijn mans kant willen we ook rond die tijd doen. Mijn beste vriendinnetje die nu 28 weken zwanger is weet het al wel. Zo kan ik wel mijn verhaal kwijt als het moet.....
App groepje leuk. Ik doe wel mee. Wat we met mijn uitgerekend in juni2016 hebben gedaan is een Facebook groep. Dit was een besloten groep die alleen zichtbaar is voor deelnemers. Dus niemand anders kon zien dat ik lid lid ben/was van deze groep. Ik ben niet zo Facebook held weet dus niet hoe ik het moet maken maar was wel een makkelijke optie. Waar eventueel ook foto’s in kunnen.
Veel liefs 
Felice.

Terug
Bovenaan