Uitgerekend oktober 2018

Ook voor jullie dames gefeliciteerd. 
@k ik begrijp wat je bedoelt, zelf vind ik het ook erg onwerkelijk en kan het nog niet echt bevatten.
Wij zijn natuurlijk helemaal blij. Kan niet wachten op de eerste echo. Wanneer heb jij die?
 @vliesjeeee ook voor ons is het ons eerste kindje. 
Ik heb totaal geen kwaaltjes. Alleen pijnlijke borsten. 
En last van maagzuur. Verder voel ik me helemaal goed. 
Aan de ene kant maakt het me wat onzeker maar aan de andere kant denk Ik, geen 1 zwangerschap ik gelijk. Zegt natuurlijk niks. 

Nee eigenlijk niet ik heb juist onwijs veel eet lust niet normaal. 
Misselijk ook niet echt  eigenlijk.  Maar vreet me eigen achterover en blijf  maar honger hebben

Hello mama's to be, 
Volgens mijn berekening ben ik 8 oktober uitgerekend. Maar is natuurlijk afwachten wat de echo zal zeggen. Die heb ik over 3 weken. Dit is onze tweede. Mijn dochtertje is nu ruim 10 maanden.
Mijn dochtertje was met 1x raak nu was het 3x is scheepsrecht. Vind het nog steeds spannend die eerste weken en vind het vreselijk om te moeten wachten op de eerste echo. 
Heb nog niet echt last van kwaaltjes maar die had ik bij de eerste ook niet echt. Ben wel wat moeier dan normaal maar verder gaat het helemaal goed. 

Hoi dames,

Ik heb mijn dagboek van mijn vorige zwangerschap er op na geslagen en toen was ik in deze week al erg misselijk. Nu heb ik nergens last van en meteen gaat er dan een stemmetje zitten zeuren of ik dan wel echt zwanger ben en of het nie tmis gaat. Nog twee weken tot mijn eerste echo. Zo spannend, ik zou haast nog meer testen gaan doen ter bevestiging;-) Hoe gaan jullie hiermee om? 

X A

Hoi allemaal.
Schat mijn datum is op 10 oktober en heb eerste echo op 27 februari. Super spannend allemaal. Is mijn eerste zwangerschap en heb 4 testen gedaan :) gisteren een beetje bloed verloren en daardoor heel bang geworden. Al lees ik dat het vaker gebeurd in het begin. Hebben jullie daar ervaring mee? Verder veel kwaaltjes, maar geen misselijkheid! 

Hoi allemaal.
Schat mijn datum is op 10 oktober en heb eerste echo op 27 februari. Super spannend allemaal. Is mijn eerste zwangerschap en heb 4 testen gedaan :) gisteren een beetje bloed verloren en daardoor heel bang geworden. Al lees ik dat het vaker gebeurd in het begin. Hebben jullie daar ervaring mee? Verder veel kwaaltjes, maar geen misselijkheid! 

Hoi allemaal.

Terug
Bovenaan