Zoekresultaten

1. G

Op zoek naar een nieuwe auto voor 2 kinderstoelen.

Wij hebben in meerdere modellen gereden en gepast of een stoel en maxi cosi erin kan.. Wij hebben voor de Skoda Octavia Kombi gekozen, die heeft veruit de meeste ruimte.. echt een aanrader! Succes met de keuze!
  2. G

Korte stoere jongens naam

Loek of Youp ?
  3. G

Een lieve meisjesnaam

Ise of Vieve?
  4. G

Kunnen niet kiezen?

Huub, super leuk!
  5. G

Kunstvoeding

<p>Hoi,</p><p>Op het moment geef ik borstvoeding aan mijn dochtertje. Aangezien ik dit best intensief vind met nog een kindje van 2 jaar overweeg ik de voedingen te gaan combineren met kunstvoeding.</p><p>Nu ben ik even nieuwsgierig wat jullie voor merk gebruiken...
  6. G

Help! Jongensnaam.

Noah, Loek, Melle, Luca.. Wat vind je van zoiets? 
  7. G

Schrijfwijze naam

Ja ik ben eruit.. Ze krijgt de naam Romée!  Liefs
  8. G

Schrijfwijze naam

Veel dank voor jullie reacties!! Bij deze ben ik eruit, top!  Liefs
  9. G

Schrijfwijze naam

<p style="text-align: left;">Hallo,</p><p>Ik ben een enorme twijfelkont en ben benieuwd naar jullie mening over de schrijfwijze van de naam wij hebben uitgekozen voor onze dochter die over paar weekjes geboren za worden.</p><p>We willen haar de naam Romee of Romée...
  10. G

Babyfoon

<p style="text-align: left;">Hallo,</p><p>Ik ben in verwachting van onze 2e dochter. Nu ben ik op zoek naar een babyfoon/bewakingscamera die via de app op je telefoon te bekijken is en waar je dus 2 camera's op kunt gebruiken. Iemand ergens goede ervaringen mee of...
  11. G

Meisjesnaam Mae

Wat een leuke reacties! Kan idd bij heel veel namen vanalles verzinnen of afvragen of andere het uit zullen spreken. Probeer er niks van aan te trekken en te kiezen wat we mooi vinden. En Mae vinden we eigenlijk gewoon mooi!  Thnx allemaal! 
  12. G

Meisjesnaam Mae

Wat een leuke reacties! Kan idd bij heel veel namen vanalles verzinnen of afvragen of andere het uit zullen spreken. Probeer er niks van aan te trekken en te kiezen wat we mooi vinden. En Mae vinden we eigenlijk gewoon mooi!  Thnx allemaal! 
  13. G

Meisjesnaam Mae

<p>Hoi,</p><p>De naam Mae vind ik een lieve maar stoere naam. Benieuwd naar jullie mening of jullie het ook leuk vinden of klinkt het te lastig of gek wanneer je bijvoorbeeld zegt.. Mae ga je mee? </p><p> </p><p>Liefs</p>
  14. G

Meisjesnaam

Thnx voor de leuke reacties!!  Liefs
  15. G

Meisjesnaam

Hallo, Ik weet dat het super persoonlijk is, maar ik ben nieuwschierig wat jullie mening is over de naam Lux voor een meisje. Vind het zelf een stoere naam maar ook erg lief. Iemand evt andere suggesties? Ik vind namen zoals Vieve en Sare ook leuk! Lieve groet
  16. G

December 2020

Gefeliciteerd allemaal! Spannende periode nog.. waar ik eerst geen klachten had, voel ik me nu juist heel beroerd!  Ik heb wel met 8 weken een echo alleen zonder partner. Mijn vk liet het aan mij over of ik het wilde of niet. Uiteraard wil ik wel graag een echo met 8 weken.  Succes iedereen met...
  17. G

Zwanger maar niet zwanger voelen

Hi Manon, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb ook geen klachten.. Ergens heerlijk, anderzijds zoek je ook naar bevestiging. We hebben geluk dat we (nog) geen klachten hebben. Het zegt niks over wat er in onze buik gebeurt! Ik heb 28 April de 8 weken echo dus...
  18. G

December 2020

Gefeliciteerd allemaal! 28 April heb ik de eerste echo gepland staan, nu 5 weken zwanger! Het is ons tweede kindje, onze dochter wordt in December 2 jaar.  Bij mijn eerste zwangerschap was ik de eerste weken echt niet zo fit! Nu merk ik alleen dat ik wat meer moe heb. Hebben jullie veel...
  19. G

Korte meisjesnaam gezocht

Veere, Ise of Lou vind ik persoonlijk erg leuk, misschien dat het ook bij jullie past. Succes! 
  20. G

Korte meisjesnaam gezocht

Veere, Ise of Lou vind ik persoonlijk erg leuk, misschien dat het ook bij jullie past. Succes! 
  21. G

Elektrische mamafiets

Zelf ook gekeken naar stella, maar ook niet te spreken over hun. Op verschillende fietsen gefietst en uiteindelijk gewoon een normale ebike gekocht in goede frame maat. Met kinderzitje gaat het perfect.  Net wat je zelf ook prettig vind, gewoon uitproberen.  Succes 
  22. G

Twijfel over de naam..

Hoi! Vind het alle 3 mooie namen! Misschien  vind je Vieve, Loa, Ise, Nore nog iets? Succes!!
  23. G

Flesvoeding baby 7,5 maand

Hoi, Wat een leuke leeftijd he en wat een eigen willetje krijgen ze al! Eet hij wel graag brood en dergelijke?  Onze dochter is ook 7,5 maand oud en krijgt s morgens een fles 180 ml met granen, s middags een boterham en 150 fles. Rond half 4 een fles van 120 (die zijn we beetje aan het afbouwen...
  24. G

Even een oppepper nodig!

Wees inderdaad super trots op jezelf.. het gaat dan niet vanzelf voor je gevoel, maar voor je het weet ontmoet jij je kleintje. Probeer er wel van te genieten nu je ukkepuk nog lekker warm en veilig bij jou in je buik zit. Luister naar je lichaam en doe wat je aankan. Lukt het om te blijven...
  25. G

Baby 3 maanden eczeem

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zelf niet het idee dat het aan kunstvoeding ligt, omdat pas 4 weken erna de uitslag begon.  Volgens de huisarts en het consultatie bureau reageren ze dan direct als ze overgevoelig zijn op de kunstvoeding en vaak hebben ze er dan andere klachten bij volgens...
  26. G

Baby 3 maanden eczeem

Ah vervelend dat je er niet achter gekomen bent hoe het komt.. heeft je zoontje er veel jeuk aan? Zowel mijn man als ik hebben geen huidklachten.  Ik ben nu overgestapt op neutral wasmiddel. Vind het enorm vervelend idd.. het liefst heb ik het in 1 dag opgelost, maar helaas! 
  27. G

Baby 3 maanden eczeem

<p>hallo,</p><p>Sinds 1,5 a 2 weken heeft mijn dochter van 3 maanden huid uitslag op der buik/rug en beentjes. Gelukkig heeft ze er geen jeuk aan. Ze is heel vrolijk, drinkt en slaapt goed. Bij de dokter laten zien en die heeft het de naam constitutioneel eczeem gegeven...
  28. G

Invloed op doorslapen baby?

Vertrouw erop dat je baby zelf aangeeft of hij/zij voeding nodig heeft of niet.. vaak word er van alles geprobeerd om baby's door te laten slapen, maar het is eigenlijk heel normaal dat ze ook s nachts voor voeding komen. Je kleintje slaapt vanzelf een keer door als hij of zij eraan toe is...
  29. G

In laten knippen of in laten scheuren?

Hoi, Voor iedereen is de ervaring anders, maar ik heb nu een dochtertje van 3 mnd en heb een knip gehad. Was er best beetje bang voor van tevoren, maar het is mij alles meegevallen. Ben thuis bevallen en de verloskundige heeft van te voren verdoofd. Achteraf ook geen last gehad van de...
  30. G

Zoektocht Hollandse/Friese jongensnaam

Sieb, Melle of Loek vind ik super leuk! Succes!
Terug
Bovenaan