December 2020

Iedereen gefeliciteerd.   Na 6 rondes en 7 maanden wachten heb ik afgelopen vrijdag een positieve test in handen gehad.  Super blij maar nog zo onzeker! Uitgerekende datum volgens app 11 december. Morgen verloskundige bellen. Liefs 

Gefeliciteerd allemaal! 28 April heb ik de eerste echo gepland staan, nu 5 weken zwanger! Het is ons tweede kindje, onze dochter wordt in December 2 jaar. 
Bij mijn eerste zwangerschap was ik de eerste weken echt niet zo fit! Nu merk ik alleen dat ik wat meer moe heb. Hebben jullie veel klachten? Voel me soms niet eens echt zwanger nu.. 

Heey!! Ik ben inmiddels 5 weken en 3 dagen zwanger. Dit is ons eerste kindje, na een miskraam in februari. De miskraam was rond deze tijd, maar alles voelt compleet anders. Geen bloedverlies, geen nachtmerries, wat een wereld van verschil! 
Ik ben 4 december uitgerekend, van de week maar de verloskundige bellen voor een afspraak. Ben benieuwd! :)

Hey, 
Gefeliciteerd allemaal!
Na 3 jaar proberen en 3 IUI pogingen had ik op 1 april voor het eerst een positieve test in handen! En dat was geen grap. 
Dus zwanger van ons eerste kindje. Ongelofelijk! Voorzichtig blij, maar ik vind het ook nog heel spannend, ben zo bang dat t nog mis kan gaan. 
Ben de 9e uitgerekend. 22ste eerste echo. Tijd duurt nu helemaal lang met het thuis zitten! 
Groetjes! 

Hallo allemaal, wat onzettend mooi dat jullie allemaal een positieve test in handen hebben gehad. Ik heb zondag de positieve test in handen gehad, een knaller. De tweede in de middag  gedaan en deze was ook een knaller.
Ik zou uitgerekend zijn zoals het nu lijkt op 12 december. Ik mag als ik wil met 8 weken een echo, i. V.m onze miskraam in januari. Ik twijfel hier nog over maar dat zie ik rond 4 mei wel. 
Ik slaap snachts slecht, heb erge rugpijn gehad dat zwakt nu af en met vlagen ben ik misselijk. 
Ik werk in de zorg en vind dit best spannend, maar het virus is gelukkig nog buiten de deur. 
Ik ben trouwens 25 jaar, vandaag precies 2 jaar samen met mijn man en volgende week zijn wij een jaar getrouwd❤️ 
Ik duim voor iedereen heel hard, en hopelijk hebben we hier veel aan elkaar?

Gefeliciteerd dames!!

Wat fijn dat het tot nu toe goed gaat bij iedereen 

begin nu wel last te krijgen van vlagen van misselijkheid , gelukkig is het goed te onderdrukken als ik regelmatig wat eet. 
Mijn rug ga ik ook sneller voelen, beetje zeurend gevoel in de onderrug. 

Hoi allemaal! Allereerst: gefeliciteerd met alle positieve testen! Ik had zaterdag al een licht positieve test (4 dagen te vroeg), gisteren een positieve digitale test met 1-2 weken zwanger en vanmorgen ook een positieve test! ? Uitgerekende datum zou ongeveer 13 december zijn!  Ik heb een zoontje van 1,5 (september 2018), dus dit is mijn tweede zwangerschap. Ik voel, tot nu toe, nog helemaal niks!  Wel meteen aangemeld bij de verslokundige, vooral omdat ik benieuwd was hoe het in deze bijzondere situatie allemaal gaat; wat kan ik verwachten etc.? 4 mei telefonische intake en 25 mei de eerste echo!  Groetjes! 

Terug
Bovenaan