Gebruiker10192435 Gefeliciteerd! Zal inderdaad spannend zijn en heel fijn om straks je kleintje alvast te kunnen zien. Goed idee van dat videobellen! Die duizeligheid had ik tijdens mijn vorige zwangerschap. Kwam toen door een lage bloeddruk. Dat meten ze vaak al op, maar mocht dat niet gebeuren zou je het misschien kunnen vragen?
Liefje Fijn dat je dan al terechtkunt! Je kunt van alles voelen en het hoeft ook niet hetzelfde te zijn als de vorige keer. Ik snap dat je je zorgen maakt hoor, maar er gebeurt van alles met je lichaam nu. Ik vind de echo eigenlijk helemaal niet zo spannend... We weten dat we 75% kans hebben dat de baby de aandoening niet heeft en die kans is nog altijd groter dan de 25% kans dat het foute boel is. Dus voor nu gaan we uit van het positieve! Oh en verder ben ik weer erg misselijk en overgeven, maar ook dit een stuk minder dan tijdens de vorige zwangerschap.
Julie-V dat is een heel goed teken dat je lichaam het zelf zo goed oplost. Ik begrijp goed dat je onderzoek gaat doen, wie weet wordt er wel een oorzaak gevonden en ben je weer wat wijzer, ook als er inderdaad niets uit komt.
BO GA welkom! En natuurlijk gefeliciteerd!
Cheffie Wat een goed nieuws! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Met hoeveel weken heb je de vorige keer een miskraam gehad? Zit je daar tegenaan te hikken? Mijn dochter is vorig jaar stilgeboren. Het was zo'n mooi klein meisje om te zien. Ik dacht dat ik veel angst zou hebben tijdens een nieuwe zwangerschap maar dat voelt helemaal niet zo
ik hoop dat het jou ook lukt om positief te blijven!