December 2020

Ik kom net terug van de echo en het hartje klopt gelukkig. Ik ben bijna 7 weken nu. Heb in februari een miskraam gehad dus ben voorzichtig blij maar durf nog niet te genieten. Herkenbaar of niet? 

Gebruiker10192435 Gefeliciteerd! Zal inderdaad spannend zijn en heel fijn om straks je kleintje alvast te kunnen zien. Goed idee van dat videobellen! Die duizeligheid had ik tijdens mijn vorige zwangerschap. Kwam toen door een lage bloeddruk. Dat meten ze vaak al op, maar mocht dat niet gebeuren zou je het misschien kunnen vragen?
Liefje Fijn dat je dan al terechtkunt! Je kunt van alles voelen en het hoeft ook niet hetzelfde te zijn als de vorige keer. Ik snap dat je je zorgen maakt hoor, maar er gebeurt van alles met je lichaam nu. Ik vind de echo eigenlijk helemaal niet zo spannend... We weten dat we 75% kans hebben dat de baby de aandoening niet heeft en die kans is nog altijd groter dan de 25% kans dat het foute boel is. Dus voor nu gaan we uit van het positieve! Oh en verder ben ik weer erg misselijk en overgeven, maar ook dit een stuk minder dan tijdens de vorige zwangerschap.
Julie-V dat is een heel goed teken dat je lichaam het zelf zo goed oplost. Ik begrijp goed dat je onderzoek gaat doen, wie weet wordt er wel een oorzaak gevonden en ben je weer wat wijzer, ook als er inderdaad niets uit komt.
BO GA welkom! En natuurlijk gefeliciteerd!
Cheffie Wat een goed nieuws! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Met hoeveel weken heb je de vorige keer een miskraam gehad? Zit je daar tegenaan te hikken? Mijn dochter is vorig jaar stilgeboren. Het was zo'n mooi klein meisje om te zien. Ik dacht dat ik veel angst zou hebben tijdens een nieuwe zwangerschap maar dat voelt helemaal niet zo :) ik hoop dat het jou ook lukt om positief te blijven!

Sandra vdp 
Fijn te horen dat jullie zo positief zijn! Goed dat het misselijk zijn toch al minder is als vorige keer.

Wij proberen ook positief te zijn. ? ik heb weer volledig vertrouwen in mijn lichaam en ik kijk er al naar uit om het wondertje te mogen ontmoeten bij de eerste echo.. ?

Vorige week mijn positieve test en uitgerekend op 16 december. Dit is ons derde kindje.
Maar vind het heel spannend. Sinds augutus twee miskramen gehad waarvan de laatste in een curettage eindigde met 11 weken. 30 april de eerste echo ?

Ik wil ook graag mee schrijven. Had gisteren een positieve test. Ik heb zelf berekend dat ik rond 23 december uitgerekend zou zijn.
Volgende week heb ik een telefonische intake met de vk en dan spreken we een datum af voor de echo. Hoop dat het nog in mei kan. 

Hoi iedereen,    Lees hier inmiddels anderhalve week mee en kom me maar gewoon melden hier.  Ik ben nu 6.5 week zwanger als het goed is.volgens mij berekening 8 dec uitgerekend.  Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad. En heb nu ook geen best gevoel. Ben in het begin een paar dagen heel misselijk geweest en pijnlijke borsten gehad. Dat was is eens na een paar dagen over. Echter nog geen bloedverlies en krampen. Tot die tijd kan ik helaas weinig. Echo's doen ze pas met 10 weken. 11 mei staat er een afspraak gepland.    Leuk om jullie verhalen te lezen!   

Sandra vdp 
Ik heb miskraam gehad met 9 weken maar het bleek dat het vruchtje toen al zo'n twee weken gestopt was. Ik had een week eerder mijn eerste echo gehad met kloppend hartje. Ik mag 11 mei terugkomen en ben dan 10/11 weken. Ik voel me wel veel zwangerder als vorige keer. Ben echt misselijk, pijnlijke borsten, rommelende darmen dus ik probeer me daar maar aan vast te houden. Ik heb niet continu angst maar soms ontkomt mijn gedachte er niet aan.
Wat vreselijk dat je dit hebt moeten meemaken, een stilgeboren kindje. Ontzettend knap dat je nu niet zo'n last hebt van angst. Ook ik duim voor je dat alles nu goed mag gaan bij je :) 

Gefeliciteerd allemaal! Spannende periode nog.. waar ik eerst geen klachten had, voel ik me nu juist heel beroerd! 
Ik heb wel met 8 weken een echo alleen zonder partner. Mijn vk liet het aan mij over of ik het wilde of niet. Uiteraard wil ik wel graag een echo met 8 weken. 
Succes iedereen met het wachten op de echo!

Liefs 

Terug
Bovenaan