Zoekresultaten

1. G

Forum voor ‘stiefmoeders’

@Nicky @Minthy @FleurDerksen Het is voor mij echt zo herkenbaar wat jullie schrijven.. Ik ervaar ook dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer. Dat ik soms onzeker ben en er soms ronduit klaar mee ben. Dan trek ik me terug omdat tot 100 tellen even niet meer lukt. (Waar ik me dan...
  2. G

Lichaam 4 maand na bevalling

Ik ben ook 4 maanden geleden bevallen van een prachtig meisje (na een bevalling van 40 uur en toen alsnog een keizersnede..) Ben 3 weken geleden naar een fysiotherapeut gegaan ivm blijvende tintelingen in mijn hand en enorme stijfheid. De huisarts had al gezegd dat ik waarschijnlijk een...
  3. G

Ik denk wel dat het uitmaakt hoe oud de kinderen zijn. Toen ik de kinderen leerde kennen waren ze 11,10,8 en 1,5 jaar later gingen we samenwonen. Eerst ben je nog bij ze 'op bezoek'  nu wonen we samen en is het ook mijn huis. (Zijn bewust in een ander huis gaan wonen voor een echte nieuwe...
  4. G

KL-E dank voor je reactie!  Prettig om te lezen dat je het hetzelfde ervaart. Ja..onze dochter (nu bijna 4 maanden) zal ook een andere opvoeding krijgen op sommige gebieden.  Ik begrijp ook wat jij schrijft gebruiker 111771, het gaat er ook niet om dat ik wil dat ze dankbaar zijn. Het zijn...
  5. G

Ik hoor ook graag of er een groep actief is om verhalen te delen. Ik vind het stiefouderschap (3 stiefkinderen van 10,12,14 jaar) erg pittig en soms ronduit pijnlijk. We hebben een ok band (ben ik erg blij om) en het gaat ook best goed allemaal, maar dat neemt niet weg dat ik het regelmatig...
Terug
Bovenaan