Zoekresultaten

1. G

Islamitische jongensnaam bij Luan, help!

Rami vind ik heel leuk. Of Adam? 
  2. G

Arabische meisjesnamen

Onze dochter heet Norah, wat 'licht' betekent. 
  3. G

Ouderschapsverlof

Hi! Ja hoor, ouderschapsverlof gaat per regel op z'n vroegst in na het zwangerschapsverlof! Dus tot die tijd krijg je je oude salaris uitbetaald. Ouderschapsverlof is een recht maar is wel in overleg met je werkgever, over bijvoorbeeld de dag dat je het opneemt.  Fijne zwangerschap en fijne...
  4. G

Zwanger maar geen klachten

Ik ben 16 maanden geleden bevallen van mijn dochter en heb heel de zwangerschap geen enkele klacht gehad! En toch echt een kerngezond kind gekregen :-) Ik snap je onzekerheid maar geniet ervan! Als je wat verder bent in de zwangerschap voel je hem/haar ook bewegen en voel je je ook zonder de...
  5. G

Lichaamspijn na keizersnede

Hoi! Nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ik ben, nu zo'n 16 maanden geleden, ook via een keizersnede bevallen van een dochter. Ik herken jouw pijn niet direct; ik had vooral veel pijn aan mijn benen in de weken en maanden erna. Maar zoals je zegt, een keizersnede is niet zomaar...
  6. G

Volkoren brood

Wij hebben ook onze dochter altijd volkorenbrood gegeven! Dat is wat we zelf ook eten en vond het onzin om een ander soort brood te halen. Geen enkel probleem opgeleverd! 
  7. G

Granenpap mengt niet

Wat gek, ken het zelf niet! Volg je nauwkeurig de bereiding van de verpakking op? 
  8. G

Hoe waren de eerste nachten thuis?

Inderdaad zo. Eerste nacht denk ik al met al een halfuurtje geslapen? Daarna werd het steeds wat rustiger en beter. Houd vol, komt vanzelf goed! 
  9. G

Mag ik alsjeblieft weer aan het werk?

Nee hoor, zeker niet de enige! Ik keek enorm uit naar mijn verlof maar werd er vervolgens knettergek van. Ook ik had/heb een heel makkelijke baby gelukkig, maar zo'n kleintje doet nou eenmaal niet zoveel. Elke dag hetzelfde rondje hema kwam echt mijn neus uit, net zoals 's avonds weinig anders...
  10. G

Mamafiets

Ik heb de gazelle Bloom. Niet de goedkoopste, wel héél fijn! 
  11. G

Verplicht bedrust keizersnede

Gefeliciteerd met de geboorte! Ook fijn dat je je al goed voelt. Ik ben begin februari met een keizersnede bevallen van mijn dochter. Voelde me ook al heel snel goed en ben, inderdaad tegen het advies van de kraamhulp, na 4 dagen al een stukje gaan fietsen en boodschappen gaan doen. Ik werd gek...
  12. G

Baby’s geboren februari 2019

Ik ben begin februari bevallen van ons eerste kind, een dochter! Ze is met 40+4 geboren met een keizersnede omdat de ontsluiting niet wilde vorderen. Gelukkig deed ze het gelijk heel goed en ben ik ook ontzettend snel hersteld. Zat na 4 dagen weer op de fiets, haha.  Mijn dochter heeft ook last...
Terug
Bovenaan