Zoekresultaten

1. M

Luieruitslag zonder luiers

Het kan ook bakkebaard zijn. Mijn zoon had het dichtbij zijn billetjes. Het was ook echt geen ontsteking maar het leek een uitslag die groter werd. Ik zou het even bij cb laten nachecken en huisarts. Groetjes
  2. M

Nog niet praten! Ervaring?

Hi Dajans hoe gaat het nu met je zoontje?
  3. M

Taalontwikkeling peuter 2,5 jaar

Kim Beaujean bedankt voor je bericht! Dit geeft me wat geruststelling.. ik hoop dat alles snel goed komt en hij gewoon praat ?
  4. M

Mmjj en Kim Beaujean, Mijn nummer is 06-48474299. Ik hoor graag van jullie!?
  5. M

Kind van 2,5 praat nog niet

Dag Seema, Hoe gaat het nu met de kleine?
  6. M

Echt super lief dat je je verhaal met me deelt! Ik waardeer het enorm. De kleine zegt 13 woordjes en verder is het gebrabbel en wel echt willen praten lijkt wel. Alleen het komt er niet goed uit. Hij praat ook wanneer hij wilt.. ik hoop dat ie snel praat! En dat ie toch plotseling heel veel...
  7. M

Zou je het fijn vinden om nummers uit te wisselen of via de mail? Kan echt met niemand hierover praten af en toe.. zo frustrerend!
  8. M

Buisjes en autisme niet praten 2 jaar

Kan een kind met TOS wel gewoon studeren en werken later? Vind het zo eng als ik bepaalde dingen lees..
  9. M

Ik heb hier inderdaad over gelezen en vindt dit zo ontzettend eng! Kan hij dan überhaupt wel een normaal leven leiden? Studeren? Werken? ... het is natuurlijk overbezorgd zijn maar toch..
  10. M

Hi mommy’s, Ik ben een trotse moeder van een zoontje die inmiddels 2,5 bijna is. Het praten gaat wat moeilijk. Hij begrijpt echter wel alles en weet ook wat er van hem gevraagd wordt. Herkent iemand zich hierin? Ik stress zo erg nu echt verschrikkelijk. Ik heb al een afspraak bij het...
  11. M

Mama of papa zeggen

Goedemorgen, Mijn zoontje is inmiddels 9 maanden en zegt nog geen mama of papa. Hij brabbelt wel en zegt vaak tete dat betekend in mijn taal flesje. Herkend iemand zicht hierin? Ik herhaal en herhaal het steeds, maar het lijkt wel alsof hij het gewoon niet wilt zeggen. Groetjes,  Mom of T
  12. M

Mama of papa zeggen

<p>Goedemorgen,</p><p>Mijn zoontje is inmiddels 9 maanden en zegt nog geen mama of papa. Hij brabbelt wel en zegt vaak tet</p>
  13. M

Postpartum depressie

Bedankt dat jullie je ervaring met mij delen! Ja ik ervaar soms vreugde en soms echt somberheid. Ik slaap ook helemaal niet, terwijl me kleine nu al beter slaapt. Ik kan gewoon niet in slaap vallen. Ik moet nog wachten voor mijn afspraak bij de psycholoog, ik hoop dat ik dan me hart kan luchten...
  14. M

Postpartum depressie

@poepiemonstermama Dankjewel echt aardig dat je het met me deeld. Ik herken me in het schuldgevoel wel alleen ik doe wel alles voor hem, kan hem niet negeren. Soms ben ik wel echt zo kapot dat ik gewoon even rust wil. Ik slaap ook al echt een tijd niet goed. Ik heb het al gemeld bij de HA en die...
  15. M

Postpartum depressie

<p>Goedenavond moeders,</p><p> </p><p>ik vroeg me af wie hier te maken heeft gehad met een post partum depressie en hoe zijn jullie ermee opgegaan?. Binnen nu en een maand krijg ik mijn eerste afspraak met de psycholoog. </p><p>Graag hoor ik wat van...
  16. M

Navelbreuk baby

Dankjewel dames om jullie ervaring met mij te delen! Ik ga met de kleine morgen naar het cb eens kijken wat ze zeggen
  17. M

Navelbreuk baby

<p>Dag moeders,</p><p>Wie heeft hier ervaring met een navelbreuk en hoe is het behandeld?? Hoor het graag van jullie!</p>
Terug
Bovenaan