Zoekresultaten

1. N

Dreumes 1 jaar, altijd vroeg wakker!!

Bedankt voor de lieve tips ! Ik ga zeker eens kijken of ze overdag niet te weinig slaapt! Nog niet bij stil gestaan.... dankjewel :)
  2. N

Weetje ga hier verder niet op in. Fijne dag. 
  3. N

Ow nee hoor vat het helemaal niet verwijtend op, het is eerder verdiep je meer voordat je oordeelt. Ik werk al 20 jaar in het ziekenhuis en weet heel goed waar ik aan begonnen ben. Het was ook maar gewoon een vraag. 
  4. N

Beetje jammer dat er niet eerst word doorgevraagd voordat er conclusies worden getrokken.  Ik heb 6 kinderen en dit is de 1e keer dat ik dat zo mee maak. Dus dat ik er vantevoren beter over na moest denken is een vreemde opmerking. Maar bedankt dat jullie ( moeders ) zulke (adviezen) geven. 
  5. N

En zeker als je een ouder bent die onregelmatige diensten werkt. 
  6. N

Hallo allemaal!!!.... Ik heb een dringende vraag... Ik heb een dochter van 1 jaar die sinds dat ze geboren is, altijd om 6 uur wakker word. Ik heb alles al geprobeerd, vroeger naar bed, later naar bed, eerder eten of juist later eten. Laten huilen in de ochtend, bij mij in bed pakken. Niks...
  7. N

Gedrag in het bij zijn van andere

<p>lieve allemaal, </p><p> </p><p>Ik heb een dochter van 1.5 jaar oud. Ze is heel sociaal ( bijnaaltijd vrolijk) en kan heel goed zelf spelen. </p><p>Het geen wat bij mij een raadsel is, is dat als ik met mij dochter samen ben, ze heel lief is en goed...
  8. N

Baby 3 maanden en slapen

Geen idee of ze dan ook in de nacht komt Lanoniem, omdat ik ook heb begrepen dat je een baby niet wakker moet maken.  Door de verschillende verhalen raak ik een beetje in de war 
  9. N

Baby 3 maanden en slapen

Smpj,  maar zo'n pap fles mag toch pas vanaf 4 maanden plus.  Ik wilde ook al rijstebloem in haar fles doen bij de laatste fles, maar ik hoor aan alle kanten, nee dat mag niet dit dat. De darmen van je dochter en haar nieren kunnen dat niet aan.    Goede bedoelingen allemaal snap ik. Maar de...
  10. N