Wanneer kregen jullie een (beginnend) buikje?

Hallo damens,

ik ben nu 15+4 weken zwanger van me eerste kindje en vindt het ook echt jammer dat je bij mij nog niks ziet terwijl een vriendin van mij met 14 weken al een buikje zag bij haar eerste kindje. Ik ben ontzettend benieuwd en begin steeds meer van de zwangerschap te genieten ben tot week 14 ontzettend misselijk geweest kom niet afwijken van een emmer anders ging het mis, ook ben ik 3 kilo afgevallen na de eerste weegmoment bij de verloskundige en erg bang dat de baby niet genoeg voedingsstoffen binnen zouden krijgen. Maar de baby groeit goed en is niks raars te zien op de echo's alleen dat me baarmoeder gekanteld ligt. Hoop snel een buikje te krijgen en het getrappel te voelen :)
 
Ik ben nu 11 weken en begin al wel een buikje te krijgen. Ik heb mijn eerste positiebroek gekocht, omdat er nog maar weinig broeken zijn die lekker zitten. Maar die broek zit dan eigenlijk ook nog niet helemaal lekker.
 
Hoi hoi, ik ben nu 14 weken zwanger van de 1e en moet eerlijk toegeven dat ik vanaf week 8 al een buikje kreeg. Zal ongetwijfeld samen stelling zijn geweest van darmen en hormonen, maar me buikje begint steeds echt al meer te groeien. Ook leuk vanaf week 8 zijn we begonnen met wekelijkse buik foto maken en je ziet gewoon echt steeds verschil, vind het prachtig!

X.x.
 
Ik ben nu 12 weken en bij mij is nog niks te zien. 
Ja me buik heeft een beetje bolling maar dat komt waarschijnlijk door mijn darmen. 
Gelukkig ook nog maar even want ik werk in de zorg en met een bol buikje lijkt het me ook niet makkelijk werken. ( en idd ook bij mij zijn er bewoners die al aangeven dat ik zwanger ben ). 
Toch valt het sommige collega's ook op omdat , ik een fanatieke roker ben, en nu gestopt ben. Zal het toch binnenkort moeten vertellen. 
 
Hoi!
 
Ik ben nu 13 weken zwanger en bij mij begon al vrij snel mijn broeken niet lekker te zitten, zat al snel in jurkjes en etc.
Sinds 10 weken krijg ik een buikje, maar ik moet zeggen dat ik ook redelijk wat last heb van mijn darmen (;
 
Ik ben nu 16 weken zwanger en nog steeds niet echt een buikje ? ik ben vrij slank maat 34/36 dus had gedacht dat je het dan juist eerder zou zien.. ben wel al 4 kilo aangekomen dus mn broeken zitten wel aan de strakke kant. 
Hoop dat mn buikje snel gaat groeien ?
 
Ik heb elke week een foto genomen van mijn buik en zie dat het pas vanaf week 21 hard gaan groeien :) daarvoor erg weinig verschil en niet echt een buikje. Tussen 10 en 18 weken bijna geen verschil ? Eerst idd een beetje opgezet door de darmen en daarna wel groter door een baby, maar mijn buik zag het precies hetzelfde uit ?
 
Bij een week of 18 pas. En niet veel. Nu 32 weken en ik hoor nog steeds regelmatig dat ik een kleine buik heb... maar ons meisje loopt voor op groei. ;) Het zegt niks!
 
Terug
Bovenaan