Zoekresultaten

1. G

Mifegyne en cytotec ervaring miskraam

Hallo allemaal. Bij een zwangerschapsduur van 11 weken er achter gekomen dat het hartje is gestopt met 9 weken. Nu heb ik vanochtend de myfegyne ingenomen en morgen ochtend (na 24 uur) de eerste 4 pillen cytotec. Bij geen effect na 4 uur, nogmaals 4 pillen nemen. Maar ik lees zoveel wisselende...
  2. G

Vruchtbaarheidsproblemen man

Dankjewel Fleurbo voor je berichtje.  We moeten nu een ziekenhuis of kliniek uitzoeken waar we naar de fertiliteitsarts gaan. Dus nog geen idee wanneer en welke opties er zijn. Kan je iets meer vertellen over jullie ervaring met icsi? 
  3. G

Bedankt voor jullie berichtjes. Heel lief pannenkoekenplantje. Met proberen bedoel ik dat we proberen zwanger te worden. Onder andere met ovulatie testen, fertility cup en accupuntuur. Anticonceptie gebruik ik al 7 jaar niet meer, behalve een condoom toen onze zoon net geboren was. 
  4. G

Hallo allemaal. Ruim 4 jaar geleden ben ik na bijna 2 jaar proberen spontaan zwanger geworden van onze zoon. Nu willen we graag een tweede kindje en zijn we al ruim 1,5 jaar aan het 'proberen' en zijn we vorige maand naar de huisarts gegaan. Hier moest ik een bloedtest doen, deze was goed...
  5. G

Baby 8 maanden slaapt erg onrustig, honger?

Onze zoon is nu 10 maanden maar is ook echt geen goede slaper.  Hij krijgt nog regelmatig snachts een fles, de ene keer om 01:00, de andere keer om 04:00. Het ligt eraan wanneer hij wakker word.  Hij moppert veel in zijn slaap, wij laten hem dan liggen. Als hij echt begint te huilen dan weten we...
  6. G

Baby 10 maanden slaapt niet door

Hier ook een zoon van 10 maanden die niet door slaapt. Hij Krijgt om 19:00 uur een fles van 210 met 3 schepjes pap. En dan komt hij om 02:30, echt vaste tijd en het is normaal voor hem geworden. Hij krijgt dan een gewone fles en slaapt snel weer verder. Het kost ons 15 minuutjes, hierna is hij...
  7. G

Kinderwagen: Dubatti vs Slee Mobile

Ook wij hebben De Dubatti. We zijn er echt super blij mee!  Grote reiswieg, kan inderdaad makkelijk onder tafel (word het een soort kinderstoel), ziet er mooi uit, makkelijk in te klappen, luchtbanden vind ik super fijn, in hoogte verstelbare duwstang, verschillende kleuren. Al met al zijn wij...
  8. G

Vliegen met baby

Bedankt voor de tips!! Dat shirt in de handbagage is een hele goede haha. Bedankt!!
  9. G

Vliegen met baby

<p>Hoi allemaal.</p><p>In Januari vliegen wij naar fuertaventura (+/- 4 uur vliegen). </p><p>Ik vroeg me af of er iemand tips heeft? We vliegen om 06:00 in de ochtend, dus moeten hem thuis wakker maken en dan zal die wel heel moe zijn eenmaal op Schiphol en in het...
  10. G

Wanneer naar autostoel groep 1

Mijn zoon van 9 maanden en 11kg past ook nog in de maxicosi. Is een grote baby maar zoals de mama hierboven zegt past het wel.  Heb niet het idee dat hij niet lekker zit. Slaapt eigenlijk altijd in de auto haha.
  11. G

.

Hoi lieve mama. Wat vervelend voor jullie..  Wij hebben een soort gelijke situatie gehad, ben meerdere keren bij het cb geweest maar vertelde dat het er bij hoorden.. We zijn bij een osteopaat geweest en die raade aan om naar een mesoloog te gaan, daar zijn we geweest en onze zoon bleek giga...
  12. G

Vakantie baby 9 maanden

<p>Hallo allemaal.</p><p>Wij willen in januari een week op vakantie naar de zon. Dit word de 1e vakantie voor onze zoon met het vliegtuig.</p><p>Ik vroeg me af of iemand tips heeft welk land leuk is? We dachten zelf aan de Canarische eilanden. Maar is het daar echt...
  13. G

Moeders met een maatje meer!!!!

Ik wil ook graag mee doen. Afvallen lukt me gewoon niet.. Ik kom ook graag in de groepsapp
  14. G

Baby 8 maanden slaapt niet door

Onze zoon is 9 maanden en slaapt ook niet door. Hij heeft van 1,5 maand tot 3 maanden doorgeslapen en dat is toen gestopt. Onze zoon heeft geen speen, en wilt alleen even knuffelen en valt dan alweer in slaap bij ons. Hij komt niet 10 keer, maar wel 2/3 keer.  Wij hebben alles geprobeerd maar...
  15. G

Strippen en bevalling

Ik ben 2 keer gestript, bij 40+3 en bij 40+6, beide keren niks gedaan alleen heel veel krampen. Bij 41+5 ingeleid met een ballon katheter..  Ik zal er niet te veel van uit gaan dat het werkt.. dan valt alles mee!! Veel succes!! Duurt nooit lang meer.
  16. G

Baby’s geboren februari 2019

Hoi mede mama's. Ik reageer eigenlijk nooit maar zit nu een dilemma..  Onze zoon is van 6 maart.  Zijn schema ziet er nu zo uit; 08:00/08:00 fles 180. 10:00 fruit, hierna naar bed tot 12:00. 12:00 boterham, eet die niet altijd op. Hierna vaak nog een fles van 150. 14:00 tot 16:00 slapen. 16:00...
  17. G

Baby 6 maanden weigerde fles

<p>Onze zoon, 6 maanden oud. Weigerd sinds 4/5 weken zijn fles.</p><p>Het maakt niet uit wat doen maar hij wilt het gewoon niet. </p><p>Zijn schema ziet er zo uit;</p><p>08:00 fles 180ml, eet die niet helemaal leeg.</p><p>10:00 klein potje...
  18. G

Koemelk en lactose allergie

Onze zoon heeft de provocatie test al gehad en het bleek inderdaad dat hij koemelk allergie heeft, hij is ook getest op lactose omdat de mesoloog dat inderdaad ook zei.  Bleek inderdaad dat hij ook allergisch is voor lactose. Nu lopen we bij een diëtist omdat wij door de bomen het bos niet meer...
  19. G

Slaapregressie 4 maanden

Ook onze zoon was een drama tussen de 4 en 5 maanden.  Hij is nu bijna 7 maanden en het is nog steeds niet zoals het was.  Hij sliep door toen hij 6 weken was, maar dit doet die niet meer sinds die 4 maanden is. Mijn man gaat er snachts meestal uit dus ik mag niet klagen maar pittig is het...
  20. G

Sparen voor je kindje

Bij ons gaat de kinderbijslag allemaal op zijn spaarrekening. Dat is als hij 18 is +/- €18.000. Hier kunnen wij dan zijn studie mee betalen, als hij niet wilt studeren voor zijn huis, of auto of iets wat hij heel graag wilt. Mijn ouders hebben dit ook zo gedaan en kreeg een groot deel toen ik op...
  21. G

Nachtdienst

Hoi. Waar werk je precies nachtdiensten? Ik werk ook nachtdiensten in het ziekenhuis. Bij ons (in de ziekenhuisen) is in het CAO vast gezet dat je tot 6 maanden geen nachtdiensten hoeft te doen (als je het niet wilt).  Ik heb het ook niet eerder gedaan, toen onze zoon 7 maanden was heb ik mijn...
  22. G

Slecht eten en slapen

<p>Hoi allemaal.</p><p>Onze zoon is net 6 maanden.</p><p>Sinds hij 4 maanden is, slaapt hij niet meer door en eet hij ook heel slecht overdag.</p><p>Hij at voor die tijd 5 flessen van 210. Nu haalt die er soms 3, met geluk 4. En hij drinkt ze niet leeg...
  23. G

Ingeleid worden, iemand ervaring?

Ik ben ook ingeleid bij 40+3, begonnen met een ballontje, ging niet goed (verkeerd geplaatst + veel bloed verlies) dus mocht ook niet opnieuw, wel vanaf toen weeen. Dag later begonnen met medicatie om de baarmoedermond te verstrijken (3 keer zo'n pil gehad), dit duurde 24 uur. Toen zijn Snachts...
  24. G

Dubai

Wij zitten ook te denken om naar Dubai te gaan in januari, onze zoon is dan 10 maanden.  Ik lees graag mee.
  25. G

Slecht eten

Niemand die zich hier verder in herkend?
  26. G

Slecht eten

Ja zeker waar.. proberen we ook maar zelfs dan nog wilt die niet.. 
  27. G

12 weken - 5 kilo - 7 flessen

Inderdaad wat de andere mama ook zegt. Hier precies hetzelfde gehad, wilde ons zoontje zo graag een ritme aanleren maar het lukte me niet tot alle frustratie aan toe. Nu is die 5,5 maand en heeft ineens een ritme.  Het komt echt vanzelf.. als je baby er aan toe is.
  28. G

Ten einde raad: niet slapende baby!

Hoi mede mama. Ook wij hebben een zoontje die heel veel moeite had met inslapen. Alles precies hetzelfde als wat jij schrijft, alleen dan de fles ipv borstvoeding.  Ons zoontje heeft dan wel een koemelk allergie maar bleef zoveel moeite hebben met inslapen.  Wij zijn op aanraden van de...
  29. G

Slecht eten

<p>Hoi allemaal.</p><p>Onze zoon van 5 maanden eet al een maand slecht. Hij at voorheen 5 flessen van 180 en had daar soms zelfs geen genoeg aan. </p><p>Nu dus sinds een maand krijgt die als het even lukt 4 flessen op een dag, ook van 180 maar laat er makkelijk...
  30. G

Wel of geen sprongetje?

Hier ook drama rond de 24 weken. Was inderdaad een sprong maar slaapt nog steeds niet zoals voor de sprong. Komt snachts nog zeker 1 keer voor de fles.  Het is een fase.. maar wel een lastige.
Terug
Bovenaan