Zoekresultaten

1. M

Eetschema 7 maanden

Oh en hij drinkt overdag goed; is dol op thee en water..
  2. M

Eetschema 7 maanden

Wat leuk om te lezen!  Onze zoon is 10 mei 8 maanden en we doen het ongeveer zo; 7:30 180cc 09:00 - 10:00 slapen 10:30 fruithapje (weet niet precies hoeveel) 12:00 boterham met vaak het restje van het fruithapje 13:00 180cc  13:00-14:30 slapen 15:00 cracker/soepstengel/maisvinger...
  3. M

Geen productie na buikgriep

Dank voor jullie ervaringen en tips! Alleen al fijn om even bemoedigende woorden te horen. Ik heb vanochtend vroeg een begin gemaakt met steeds aanleggen, maar hij krijgt er niet eens een slokje uit. Op een gegeven moment waren we beide aan het huilen. Ik heb besloten om ermee te stoppen. Poeh...
  4. M

Ah dank voor je reactie, lief!  Ik heb geen Facebook, maar ik zal eens kijken op een wat specifieker forum!
  5. M

<p>Goedemorgen mama's,<br /><br /></p><p>Mijn zoontje is inmiddels 4 maanden en ik start as maandag weer met werken. Ik heb de afgelopen twee dagen buikgriep gehad en nu is mijn productie nagenoeg gestopt. Ik gaf gedurende de dag borstvoeding en de nachtfles is...
  6. M

Uitgerekend September 2019

Hi Roon, Gefeliciteerd!! Wat een fijn gevoel hè!Heb de 28e positief getest, ook te vroeg. Gelukkig gisteren een knal test. Heb in oktober een vroege miskraam gehad, dus ben ook best nerveus over of het allemaal wel goed gaat. Ik wacht daarom ook nog even met bellen naar VK.Hoe voel jij je? Heb...
  7. M

Musthaves tijdens zwangerschap

Ik lees even mee; precies hetzelfde probleem JuneM!
  8. M

NOD Dec na miskraam

Wat een spannende en onzekere tijd gaan we tegemoet! Pfff, dat loslaten en er even niet zo mee bezig zijn; hoe dan? Ik heb dat alleen in de periode van ongesteldheid tot eisprong ?.  Merk om me heen dat het toch best vaak voorkomt, een (vroege) mk. Het lijkt me erg spannend als ik opnieuw...
  9. M

NOD Dec na miskraam

Wat fijn dat dit topic er is! Ik heb begin november een vroege mk gehad (5+2). Op advies van vk een echo laten maken en hier was alles ok. De VK zei dat m'n eitjes goed aan het rijpen waren. Ik was toen in de veronderstelling dat m'n eisprong al was geweest. Dus ik heb vanaf toen ovulatietesten...
  10. M

Wanneer testen?

Dank voor jullie reactie, dan wacht ik nog even tot 5-12 ☺️
  11. M

Wanneer testen?

<p> Goodmorning! Ik heb afgelopen maand een vroege miskraam (4+6) gehad, deze is begonnen op 31-10. Om te weten wanneer mn eisprong zou zijn, heb ik CB ovulatietesten gebruikt en had ik op 19, 20 en 21 november een smiley (best een late eisprong). Ik twijfel wanneer ik nu moet testen. Mijn...
  12. M

Advies gevraagd

Ik had precies hetzelfde! Hartstikke zwanger hoor :), gefeliciteerd!  De test reageert op hcg, wat je alleen aanmaakt als je zwanger bent. 
Terug
Bovenaan