Zoekresultaten

1. G

Hoe krijg ik hem zelf uit bed?

<p>Dit klinkt echt als een luxe probleem, maar hear me out. <br /><br /></p><p>Ons zoontje van 2, bijna 3, heeft al een paar maanden een groot bed waar hij in theorie zelf in en uit kan klimmen. In theorie dus. Hij wacht nog steeds ‘s ochtends tot wij hem er...
  2. G

Waarop letten bij kiezen verloskundige?

Dank je wel voor al jullie reacties, het helpt wel om even zo te 'sparren'
  3. G

Jullie hebben gelijk. Ik ga maar eens bellen. Oh joh, onze ervaring loopt dan bijna wel gelijk ongeveer. Ik had ook centering bij de eerste praktijk en heb daar ook leuke herinneringen aan. En dan dus miskraam en nu zwanger. Alleen ik zat nog met de miskraam bij de vorige.  Wat jij zegt is dus...
  4. G

<p>Hi allemaal, </p><p>Ik ben pril zwanger en ik moet dus weer aankloppen bij de verloskundige. Mijn vraag voor jullie is, waar hebben jullie op gelet toen jullie een praktijk / verloskundige kozen?</p><p>Ik twijfel nogal tussen twee praktijken. Hebben jullie tips...
  5. G

Dreumes houdt niet op met huilen

Lief dat jullie vragen. We zijn geweest en het is gelukkig 'maar' een keelontsteking. Dokter hoorde niets verontrustends met de longetjes en andere dingen dus moesten doorgaan wat we aan het doen zijn (rustig aan, paracetamol) En mocht het vrijdag nog steeds heftig zijn, mogen we weer langs...
  6. G

Oke dank jullie wel voor de lieve schop onder de kont. Heb gebeld en we kunnen er snel terecht. Hopelijk wordt komende nacht beter. Ventje zit nu (eindelijk een beetje rustig) Bing te kijken. Fingers crossed dat het niets ernstigs is. 
  7. G

<p>Hee allemaal, ik vroeg of er iemand concrete tips heeft want mijn man en ik zijn de wanhoop nabij. Afgelopen zaterdag is ons zoontje van 2 (1 juni jarig geweest) wakker geworden met een soort keelpijn en hoest. Hij gaat sinds kort naar een KDV dus we halen alle ziektekiemen in, dus...
  8. G

Papa, papa, papa

Ohhh, dit doet mijn zoontje ook. Ik ben papa. Papa sowieso leuk maar hij noemt me al twee/drie maanden geen mama meer. Papa. Non stop. Vaak roept mijn zoontje 'PAAAPAAAAA' en dan reageer ik niet, mijn man wel maar dan blijkt mijn zoontje mij te bedoelen. Het enige waar ik me aan vast klamp is...
  9. G

Hoe gaan jullie om met 'driftbuien' in het openbaar? (bijna 14 mnd)

Jaaa, wij hebben er ook al zo eentje gehad (1 jaar en 4 maanden nu). Wat ik probeer is hem te verwijderen van de situatie en tegen hem te zeggen dat ik snap dat het niet leuk is dat hij nu niet met de telefoon mag spelen / wegmoet van het leuke speelgoed / niet mag of kan blijven. Maar ik geef...
  10. G

Baby 5 weken steeds lang wakker

Hee, mijn zoontje is inmiddels bijna 7 maanden maar had dit precies zo toen hij zo jong was. Hij is een paar keer van 9 tot 17.00 wakker geweest, toen hij drie, vier weken was ofzo. Vreselijk. Precies wat jij zegt, dan gebeurde er iets en was hij weer wakker en hup, was je weer door een 3 uur...
  11. G

Babymoon

Wij hebben Ibiza gedaan en was echt top! Mooie natuur, leuke strandjes en restaurantjes en hotels natuurlijk ook prima. Heel gevarieerd!
  12. G

Goede Black Friday Deals

<p>Hi allemaal! Ik word voor het eerst moeder, ben nu 13 + 5 zwanger. Eind mei uitgerekend! Was al aan het meespieken hier maar bedacht me: aangezien het Black Friday is en we Nederlands(/gierig?)  zijn, misschien handig om een soort verzameltopic te doen van websites die meedoen? Of goede...
Terug
Bovenaan