Zoekresultaten

1. K

Uitgerekend december 2021

Zijn er meer mama’s die al een kindje hebben? Ik heb echt ultiem andere kwaaltjes dan bij mijn dochter! Daar vanaf week 4 al kotsmisselijk de héle dag en kon amper wat eten.. Nu week 6,5 begint de misselijkheid te komen.. midden op de dag steeds.. en de hele dag HONGER ik blijf maar eten...
  2. K

Zouden jullie het niet ook al van de daken willen schreeuwen? Dat je in verwachting bent? Mijn vriend wil graag even wachten. Dus ik heb het stiekem twee vriendinnen verteld, dat weet hij niet ? Maar ik zou het liefst mijn moeder gewoon al hier in meenemen, of in ieder geval alles vertellen...
  3. K

Ah wat vreselijk Alyda, sterkte. Ik heb een beetje een viezige vraag ? maar ik lees overal dat je met 4/5/6 weken rommelende darmen kunt krijgen en obatipatie.. maar ik heb rommelende darmen maar he-le-maal de andere versie. Ben vandaag al zeker vijf keer naar de wc gerent. Herkenbaar voor iemand?
  4. K

Hoihoi, Ik had afgelopen woensdag een positieve test ?? Volgens een online calculator ben ik 20-12 uitgerekent. 11 mei de eerste echo!
  5. K

Stuwing na een maand gestopt met bv?!

<p>Goedemorgen,</p><p>Woensdag hadden wij (de ouders) de schrik van ons leven. Onze dochter kreeg een allergische reactie en ambulance, toeters en bellen kwamen er aan te pas. <br /><br /></p><p>Ik ben bij 1 jaar (dat was vorige maand) gestopt met...
  6. K

Ik snap mijn lichaam niet meer!

Gefeliciteerd nvn! Als ik het goed lees dames; wen dr maar an? ;-)   goed om te weten dat ik niet alleen ben. Als ik google op schijnzwanger en wat je eraan kunt doen kom ik bij konijnen/honden uit haha!
  7. K

Ik snap mijn lichaam niet meer!

<p>Goedemorgen allemaal, </p><p> </p><p>Mijn vriend en ik proberen nu drie maanden worden, heel nieuw en vroeg alles dus nog, maar ik merk dat mijn lichaam me totaal voor de gek houdt. </p><p>Bij de eerste poging mega mijn in mijn borsten, niet te houden...
Terug
Bovenaan