Uitgerekend december 2021

Tip voor degene die misselijk zijn: Nux vomica d4 druppeltjes helpt bij mij goed!
Moet wel zeggen dat ik het nog maar net 1x heb ingenomen maar ik merk direct verschil!

Had het online besteld en het zou gisteren binnen zijn gekomen maar het is er nu nog steeds niet. Dus ben net even een zoektocht rondje gaan doen in de stad en bij Erica hadden ze het! Meteen wat druppeltjes ingenomen en voel me zoveel beter.
Ik ben al een week elke dag constant misselijk en het is nu ineens echt een stuk minder.
Gebruik het natuurlijk nog maar heel erg kort maar het lijkt heel goed te werken bij mij!

Fijn dat die druppels lijken te helpen Myrthe. Heel fijn. De hele tijd zo misselijk zijn is echt niks!
ik heb het als tip in mijn telefoon gezet, mocht het bij ook nodig zijn haha. Nu is het gelukkig met vlagen, goed uit te houden. 

Hoihoi,

Ik had afgelopen woensdag een positieve test ??

Volgens een online calculator ben ik 20-12 uitgerekent. 11 mei de eerste echo!

Kimvught gefeliciteerd! Super leuk.
Dames hebben jullie ook soms het gevoel dat het helemaal is misgegaan? Ik heb sinds gister nergens meer last van. Geen honger... Heeeeeel soms krampjes maar bijna niks. En het viel me net op dat mijn borsten weer zijn van voor de zwangerschap. Niet meer groter en tepels lichter alsof ze niet meer zo doorbloed zijn... Ik maak me zorgen

Saviera ik snap heel goed wat je bedoeld. Dan denk ik ook huhhh ik heb bijna geen kwaaltjes. En dan ben ik een dag misselijk geweest en nu al dagen niet. Word er gek van. Was bij mijn dochter haar zwangerschap zooooo misselijk en zoveel spugen dat ik dat nu ook verwacht had maar tot nu toe valt het alles mee en dan maak ik mij dus ook gelijk zorgen. Wanneer krijg je een echo ? 

Hee Saviera, wat vervelend die onzekerheid! Ik snap je heel goed. Kwaaltjes kun je niet per se iets uit afleiden geloof ik. Die kunnen komen en gaan. Als je je echt heel erg zorgen maakt zou ik bellen met de vk.
Ik heb heb gisterenochtend nog een test gedaan, gewoon voor de bevestiging, die pakte anders uit dan ik had verwacht. Ok erg onzeker toen, maar de vk heeft me wel iets kunnen geruststellen. Mag morgen bellen voor een vroegere echo.
Ik ga voor je duimen!

Pfff dank jullie wel. Dit stelde me wel wat gerust. Ik heb 6 mei mijn echo... Maar als het zo door gaat toch kijken of het wat eerder kan. Misschien is het ook wel niks... Die onzekerheid is gewoon zo slopend denk ik

Klopt hoor, dat merk ik ook. Het is m'n eerste kindje en juist dat ik niet zo veel voel maakt me onzeker. Grootste gedeelte van de tijd gaat het goed, maar soms neemt een allesoverheersende angst toe dat het niet goed gaat. Ik probeer zelf altijd een momentje te pakken om bij mezelf na te gaan wat me op dat moment zo onzeker maakt en die situatie te relativeren.
Probeer te genieten van deze mooie tijd, hoe moeilijk soms ook!

Terug
Bovenaan