Zoekresultaten

1. M

hoe hou je je zwangerschap nog even geheim...?

Ik heb laatst gedaan alsof ik gintonic dronk en de barman ingelicht... dan lijkt t nog wat?
  2. M

Zindelijk worden

Ik zou als ik jou was er even met Eem professional over praten, soms speelt er wat anders dan zindelijkheid en is dit nou juist hetgeen waar ze de controle over heeft (vaak is het eten/zindelijkheid/slapen, deze dingen kun je niet dwingen)  bel met een gemeente consulent (als het via een...
  3. M

Zwanger/ te pril? Bloeduitslag biedt geen zekere uitkomst

En nu maar wachten…?
  4. M

Zwanger/ te pril? Bloeduitslag biedt geen zekere uitkomst

Afwachten... zwanger is zwanger, maar zo pril kan het nog afbreken voor je nod. Las laatst ergens dat als je een vroege test doet dit eigenlijk afgeraden wordt omdat er dan nog van alles kan gebeuren.  Ik denk dat je gewoon zwanger bent! Maar, netjes dat je een bloedtest krijgt? Heeft dat een...
  5. M

Zou het dan toch ??

Testen ! Ii had precies hetzelfde en wel zwanger!
  6. M

wel of geen licht streepje?

Ik zie geen streepje..
  7. M

Wat denken jullie? Mensturatie of (nogsteeds) innesteling?

Innesteling had wel al eerder plaats gevonden. Verloor pas later wat bloed (oud bloed )
  8. M

Ja voelde als menstruatie! Echt krampjes
  9. M

In had innestelingsbloed, 4 dagen na nod.. (2dagen) maar lijkt in niks op menstruatie. Als je iets graag wil, zie je ook dingen die er niet zijn. Het is voor iedereen anders, maar het klinkt als menstruatie, Op de dag zelf donkerrood bloed. 
  10. M

Wat kan ik nog doen om onze relatie te redden?

Naar zeg! Een brief schrijven, waarin je je gevoel helder neerlegt. Alles bij jezelf houdt en verteld wat goed voor jou en je kinderen is. Ongezond voor je lieve kids hier heel lang in te blijven zitten ook zij krijgen hier stress van. Als je zelf hulp krijgt , en even uit de situatie kan je ook...
  11. M

Uitgerekend oktober 2019

Bij mij begint de (hele ochtend al) misselijkheid uitgerekend vandaag op Mn verjaardagsfeestje..  wijdt t straks maar aan de taart.  Bijna niemand weet het nog!
  12. M

Uitgerekend oktober 2019

Joehoeee  gefeliciteerd meiden, ik ben zelf  1 okt (als ik zelf reken ) uitgerekend.. nu nog zoo lang wachten op de 1e echo ...):
  13. M

twee dagen bloedverlies 4,5 week zwanger

gister een afspraak genaakt voor de intake over 4,5 week. Dat duurt eeuwen haha.  Ze waren niet heel vertellerug toen ik t gister vertelde.. ik vraag dan denk ik toch niet genoeg door.  
  14. M

twee dagen bloedverlies 4,5 week zwanger

<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">Hi! Ik ben 4 weken (en 3 dagen) zwanger en al twee dagen...
Terug
Bovenaan