Zoekresultaten

1. J

Peuter vaak ziek, Baby 4 maanden en erdoorheenzitten.

Dankje! Ja jij ook! Het is ook echt zwaar!!
  2. J

Dat is het ook. Ik moet op een punt komen dat ik weer luchtiger denk erover. Van het hoort erbij, even volhouden. Alleen nu weer hoe kom je in die mindset. En inderdaad ook pragmatischer worden en minder emotioneel. 
  3. J

Hoi lieve ouders, Ik wil positief beginnen en zeggen dat ik trots ben op mijn 2 lieve en gezonde kinderen. Mijn oudste is net 3 jaar geworden en mijn jongste is 4 maanden. Het probleem begon 1,5 maand na de geboorte van mijn dochtertje. We kregen allemaal corona. Vervolgens bleef mijn zoontje...
  4. J

Dilemma peetouders/suikertantes

Hoi allemaal, we hebben het samen aan mijn zusje al verteld omdat we het daar zoiezo allebei al eens over waren. We zijn ook allebei nog niet zo zeker over zijn zus dus gelukkig zijn we het daar samen dus over eens zeg maar. Is inderdaad goed idee misschien allebei 1 iemand laten kiezen. ...
  5. J

Dilemma peetouders/suikertantes

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een dilemma en zou graag jullie hulp willen over wat ik zou kunnen doen.</p><p>Ik ben zwanger en we zijn niet van plan om ons kind te dopen. We willen wel graag de traditie van peettante en peetoom meenemen (heet dan meer suiker...
  6. J

5-6 weken, geheim houden tot 12 is een uitdaging!

Ja precies @JLG.. ik twijfel ook iedere dag. Tijd kruipt ook echt.. ik heb de echo volgens mijn eigen gok dus met echt 8 weken.. nog twee weken pff. Ik wil het heel graag vertellen aan mijn ouders, derest kan ik misschien nog even wachten haha. Je wilt inderdaad dat als je het eenmaal deelt je...
  7. J

Wachten duurt lang

Ik had zelf precies hetzelfde. Helemaal bedacht dat ik met een vroege test kon testen. Natuurlijk kwam daar negatief uit. In mijn hoofd natuurlijk nou dan maar weer een cyclus wachten. Ondertussen gewoon doorgegaan en vorige week had ik zoveel last van gekke kwaaltjes dat ik dacht doe toch maar...
  8. J

@mientjeee ja onwerkelijk is het nog steeds wel ja haha, ik hoop zo graag op positieve uitslag in de echo ook. Heb mij wel ingeschreven voor moeders voor moeders. Je geeft dan urine af waar ze medicijnen van kunnen maken voor andere moeders die zwanger willen worden. (HCG hormoon) vrijdag komt...
  9. J

@rosie 7 februari (ik ben dan tussen 7weken 6dagen of 8weken 2dagen) 
  10. J

@rosie dankjewel jij ook! Lief!    Poeh kwaaltjes ja nou.. heeeeel erg moe, soms kleine steken maar heel licht. Iets opgezette borsten en tepels gevoelig. Beetje warhoofd haha. Verder nog niks heftigs gelukkig. Nog geen bloeding of spotting. 
  11. J

@magicOne Ik wilde 2 superschattige babysokjes die in een doosje inpakken en dan geven met een normaal inpakpapier met een smoes, gaat namelijk echt een verrassing zijn omdat ik nooit iets vertel over wanneer ik kinderen wilde nemen enzo haha.?
  12. J

@krissje Ja ik denk dan zaterdag familie en na 7 januari als ik de echo heb gehad beetje bij beetje vriendinnen etc. 
  13. J

Dan komen alleen mijn ouders en zusje voor lunch en later op de dag zijn ouders,zus en opa en oma. ??
  14. J

Ah wat cool, mijn vriend is zaterdag jarig en dat leek mij ook een leuk moment maar hijzelf vind het nog te vroeg maar dan weer een mooi moment vinden om te verassen is ook lastig!  
  15. J

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi dames,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Een week geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben nu als ik officieël tel 6 weken vandaag maar ikzelf...
Terug
Bovenaan