Zoekresultaten

1. X

Hapjes

<p>Beste mama´s</p><p>op advies van het CB zijn we nu al dik een maandje bezig met de oefenhapjes. Onze kleine man is nu 18w. Nu weigert hij ieder hapje, of het nu fruit of groente is.  Ook komt hij om de 2 uur voor de fles. Verhogen heeft bij hem nog geen zin aangezien hij al...
  2. X

Van 5 naar 4 Flessen

Hier een zoontje van 4 maanden die ik om 22,00 nog wakker maak voor de fles. hij krijgt wel nog flessen van 180+6 en verhogen heeft nog geen zin met zijn gewicht. Hij weegt nu 5590 gr. Ik zou proberen de tijd tussen de fles na het avond eten iets rekken en dan proberen deze rond 20,00/20,30 uur...
  3. X

Ontwikkeling armen

Dankjulliewel voor de reacties! Ik heb telefonisch contact gehad met de kinderarts en mijn zorgen besproken.  Hij geeft aan dat ik moet blijven stimuleren door speelgoed rechts aan te bieden en zelf wat meer te  " spelen " met zijn rechterhandje. Dus eigenlijk samen op ontdekkingstocht. Wanneer...
  4. X

6 weken zwanger, werkgever doet moeilijk

Nou, bijna een jaar later is mijn contract niet verlengd. Mijn baas is moeilijk blijven doen tot mijn officiele zwangerschapsverlof. Hij verzon iedere keer weer andere rotklusjes om te doen achter de rug van de bedrijfsarts om.  Uiteraard heb ik deze geweigerd en doorgegeven aan de arts. Ik...
  5. X

Ontwikkeling armen

<p>Beste mama´s,</p><p>Ik merk dat mijn zoontje van nu bijna 4 maanden alles doet met links. Naar het grijpen van speelgoed tot zijn handje in zijn mond stoppen. Rechts "hangt" er eigenlijk maar gewoon bij. Nu probeer ik wel om zijn speelgoed aan de rechterkant neer te zetten...
  6. X

Tandjes?

Hier ook al enorm veel kwijl met de 3 maanden. CB ernaar laten kijken. De holtes waar de tanden in komen te zitten waren zich nu al aan het vullen. Wil enkel nog niet zeggen dat het eerste tandje doorkomt. Nog even afwachten dus.
  7. X

begin van sprong met 16 weken

Hier ook een jongen die al vanaf de 15 weken alles omgooit. Hij slaapt niet meer door, extreem veel honger, soms zelfs om de 2 uur! Ook hier al geprobeerd met grotere flessen, maar dan gooi ik meer weg dan wat die normaal drinkt. Ik maak dus nu maar de voeding op verzoek. Hopen dat hij de...
  8. X

Mijn werkgever is gisteren al bij mij aan de deur geweest en was al gepikeerd dat ik hem niet binnenvroeg. Ik heb ook nog 2 bonuskinderen die nog van niets weten aangezien ze in het verleden minder ervaringen hebben gehad met zwangerschappen en wil ze al die ellende besparen en wachten tot ik...
  9. X

<p>Beste (aanstaande) mama's,</p><p>Deze week ben ik erachter gekomen dat ik in verwachting ben van mijn aller eerste kindje. Totaal niet verwacht maar uiteraard hartstikke welkom. Zwanger worden was voor mij volgens de artsen op een natuurlijke wijze niet mogelijk, dus had ik...
  10. X

November 2019 mama’s Facebook groep

Hoi,   Ook ik heb een verzoek gestuurd
  11. X

NovemberBaby

Hallo dames!   Hier nog eentje die uitgerekend is in november als het goed is. 2 april de eerste echo van mijn eerste kindje, ik ben zo nerveus..   Wel voor iedereen gefeliciteerd!
Terug
Bovenaan