NovemberBaby

Jeetje iedereen heeft zo vlot een eerste echo.. ik moet wachten tot 18 april :( ik denk zelf dat ik 5 weken ben maar vk denkt 4 (onregelmatige cyclus).. dan zou ik 18 april 9 of 10 weken zijn. Dat is toch laat voor een eerste echo, of niet? Dacht altijd dat dat met 7of 8 weken was. Best wel teleurgesteld nu eigenlijk :(

Hey allemaal!
Ik mag me ook aansluiten in dit topic, zo gezellig. Heb de afgelopen maanden een cyclus gehad van tussen de 25 en 28 dagen dus de exacte datum waarop ik ongesteld moest worden varieert een beetje. Laatste menstruatie starte in ieder geval op 16 februari en had afgelopen dinsdag en woensdag knallend positieve testen. CB digitaal gaaf 1-2 weken aan. Volgens de berekeningen een uitgerekende datum op 22 nov dus moet nog even wachten op de eerste echo. Staat gepland op 10 april ? Heb ergens het gevoel al iets verder te zijn (paar dagen) dan volgens de berekeningen omdat de testen zó duidelijk en snel waren dinsdag.
De prilheid van deze zwangerschap maakt me best onzeker merk ik. Heb eigenlijk nog constant het gevoel also ik ongesteld moet worden vanwege krampen/steekjes in mijn buik maar verder nul tekenen van aanstaande menstruatie, tekenen die er anders wel zouden zijn. We gaan dus maar van het positieve uit!
Voor ons wordt dit een tweede kindje trouwens.

Hallo dames!

Hier nog eentje die uitgerekend is in november als het goed is. 2 april de eerste echo van mijn eerste kindje, ik ben zo nerveus..

Wel voor iedereen gefeliciteerd!

Hoi Dames,
Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik mag me ook aansluiten op dit forum want ook ik ben zwanger! Zo gek om dat te schrijven ;-). 
4 maanden geleden hebben wij besloten om een poging te gaan wagen en nog geen 2 weken later stonden we compleet verbijsterd met een positieve test in handen. Tegen de tijd dat het binnen was gedrongen was het helaas al einde oefening en kreeg ik met 5 weken een miskraam. Nu weer zwanger en de uitgerekende datum is 21 november. Ik moet zeggen dat ik het echt heel erg spannend vind en dat ik mijn best moet doen om niet bij ieder krampje gelijk in de stress te schieten maar we zijn ook voorzichtig heel blij. 4 april de eerste echo. Spannend!
Ik lees al een hele tijd mee met allerlei topics en heb al een hoop antwoorden gevonden in de reacties van iedereen. Nu toch maar ingeschreven. Ik wil mij nog niet inschrijven voor de Facebookpagina.
Ik ben heel benieuwd Voor de dames hier ben ik heel benieuwd hoe het gaat? Hebben jullie al symptomen of voelen jullie nog niks? Ik heb een beetje het gevoel alsof ik een lichte kater heb de hele dag maar dan zonder dat ik alcohol heb gedronken hihi. 
Groetjes!

Ik snap dat je het spannend vind Nov-Baby. Ik heb gelukkig nog nooit een MK gehad, maar heb steekjes in mijn onderbuik waardoor ik alleen maar kan hopen dat het niets betekent. Voor iedereen spannend! Ik snap dat je niet meteen in de FB groep wilt, maar je bent altijd welkom!

Welkom Nov-Baby! En gefeliciteerd :)
Ik heb al de hele zwangerschap, vanaf 4 feb, al last van mijn onderrug. Dacht heel even begin deze week dat het eindelijk weg was, maar ha nee te vroeg gejuigd.. Verder sinds anderhalve week ook last van mijn borsten en sinds twee dagen dat ik me een beetje misselijk voel als ik iets gegeten heb. Maar over het algemeen prima! Vind het wel spannend zo allemaal. Zeker omdat ik sinds twee dagen heel lichtjes bloedverlies, maar wel al oud bloed. Dus denk niet dat ik me zorgen hoef te maken. Schijnt redelijk normaal te zijn, zeker in de 6e week. Wel pas 8 april de eerste echo dus duurt lang haha

Gefeliciteerd allemaal! 
@Nov-baby: Ik had bij mijn eerste zwangerschap nergens last van, vrijwel de hele zwangerschap niet, alleen in het eerste trimester veel diarree (ahum). Nu (pas 4 wkn onderweg) af en aan wat kramp in m’n buik en vooral heel onrustige darmen. Opgeblazen buik en er borrelt/verplaatst van alles. Ik merk dus wel dat er wat gaande is, haha. Zal blij zijn als die eerste echo is geweest maar dat duurt nog bijna vier weken.

Terug
Bovenaan