Zoekresultaten

1. G

Eisprong na Clomid

@Krystall Dat is lief van je! En ik duim voor jou!!   Jaa ze zeggen streep is streep he... maakt me alleen onzeker dat die vandaag heeeeel licht is. Ik ga proberen er dit weekend niet aan te denken en hopelijk zit het goed. *fingers crossed*   Ik houd jullie op de hoogte!
  2. G

Eisprong na Clomid

@Krystall Wat rot om te horen, maar dag 10 is nog vroeg... bij mij zagen ze op dag 10 ook niks en op dag 14&15 wel! Dus houd moed en ik duim voor me. Ik zit inmiddels op dag 32 en voel me al sinds een paar dagen niet mezelf & ik weet zeker dat ik mezelf niet voor de gek houd. Ik heb gisteren een...
  3. G

Eisprong na Clomid

Welkom gebruiker590047! Op dag 12 kan dat opeens heel anders zijn, dus houd moed!! over de bijwerkingen: veel opvliegers en een opgeblazen gevoel (Clomid). Ik kreeg eerst Duphaston en ik moet zeggen dat de bijwerkingen daar 10x erger waren. Moe, hoofdpijn, rugpijn etc. Wat fijn eigenlijk om hier...
  4. G

Eisprong na Clomid

@Krystall & Seerte: Ja ik vind het ook heel lastig.. oook omdat de arts denkt dat wij het afgebroken hebben, vertelt zij niks meer. wij hadden op een dinsdag een afspraak en in het weekend zou ik mijn eisprong moeten hebben. Maakt mij heel erg onzeker, omdat ik nu niet weet hoe of wat. Nu dag...
  5. G

Eisprong na Clomid

Hoi dames!   Bij mij was er niks te zien op dag 10 zoals ik zei, maar op dag 14 & 15 waren er twee eitjes te zien van 17&15 mm. De dokter zei dat we deze ronde moesten afbreken, want 2 eitjes die groeien dat is niet goed.. met Clomid moet er maar 1 groeien..  vanaf dag 16 waren wij een paar...
  6. G

Eisprong na Clomid

Hoi dames, Ik lees graag mee! Zijn er nog vorderingen bij jullie? Ik heb sinds kort te horen gekregen dat ik PCOS heb en zit ook aan de Clomid 50mg 1e ronde. Vandaag cyclusdag 10 en er was 1 eitje te zien, maar helaas
Terug
Bovenaan