Eisprong na Clomid

[quote quote=10193941]
@Seerte dit is mijn 3e ronde Clomid. Maar tot nu dus nog geen eisprong gehad. Welke ik voorheen wel had alleen te onregelmatig en te weinig.. dus word even spannend vrijdag.
@Gebruiker10119475 mijn cyclus is 37 a 38 dagen. Dit omdat ze de menstruatie steeds moesten opwekken.

Hebben jullie ook zo’n last van de bijwerkingen? Los van het feit dat ik door de hele situatie enzo niet te genieten ben. Ik heb ineens last van mijn rug en verschrikkelijk hoofdpijn.

[/quote]
Ik duim voor een goede eisprong voor je!!!

Vandaag terug geweest in het ziekenhuis voor een echo. Vandaag was weer dag 10. Helaas geen een eitje dat groter is dan de rest.. nog steeds Heel veel kleintjes. Woensdag terug op dag 15 en hopen dat er dan eentje is gegroeid maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.. :( ben er helemaal negatief van gezind na weer geen resultaat.. 

Dus nu is het weer afwachten tot woensdagochtend.

Jullie nieuws ?

@Krystall Wat rot om te horen, maar dag 10 is nog vroeg... bij mij zagen ze op dag 10 ook niks en op dag 14&15 wel! Dus houd moed en ik duim voor me.
Ik zit inmiddels op dag 32 en voel me al sinds een paar dagen niet mezelf & ik weet zeker dat ik mezelf niet voor de gek houd. Ik heb gisteren een early test gedaan en eentje van de Kruidvat. Deze waren allebei positief... echter heb ik er vandaag weer 1 gedaan en nu zie je maar heeeel licht een streepje :(:(
Mijn arts zegt dat ik dit weekend moet afwachten en moet testen (mijn eisprong moet dan 2 weken geleden zijn geweest). Wat een onzekeeeeekere periode zeg. 

Maar een heel licht streepje is ook een streep! Ik blijf duimen voor je maar het klinkt mij positief.. 

Houd ons op de hoogte! :)

@Krystall Dat is lief van je! En ik duim voor jou!!

Jaa ze zeggen streep is streep he... maakt me alleen onzeker dat die vandaag heeeeel licht is. Ik ga proberen er dit weekend niet aan te denken en hopelijk zit het goed. *fingers crossed*

Ik houd jullie op de hoogte!

Dag 15 en helaas nog niets te zien. Ze verwachten ook niet dat dat deze ronde nog gaat komen. Maandag voor de zekerheid nog een echo en anders weer beginnen met duphaston en dan de clomid weer verhogen naar 150 mg.. benieuwd wat dan de bijwerkingen zullen zijn.. 
Maar hopelijk slaat het dan wel aan. Duimennnn

Ik ga vandaag met de 2e ronde clomid beginnen. Baal wel dat ik ongesteld werd maar ben er erg trots op dat de eerste ronde goed heeft gewerkt! 
@Krystall oh wat balen zeg.. hoe is je echo gegaan? Wat houdt duphaston eigenlijk in? Hoelang gebruik je al clomid trouwens  ik hoop dat de volgende ronde minder bijwerkingen geeft.. ik had begrepen van de gyn dat de bijwerkingen komen van een verstoord hormoonbalans. En dat je minder bijwerkingen zou moeten hebben als je hormonen door clomid 'normaler' worden. Misschien zou je kunnen vragen om even op je hormonen te testen..
@ Gebruiker10119475, gefeliciteerd met je lichte streep! 

Terug
Bovenaan