Eisprong na Clomid

Hoi dames!

Bij mij was er niks te zien op dag 10 zoals ik zei, maar op dag 14 & 15 waren er twee eitjes te zien van 17&15 mm. De dokter zei dat we deze ronde moesten afbreken, want 2 eitjes die groeien dat is niet goed.. met Clomid moet er maar 1 groeien.. 
vanaf dag 16 waren wij een paar dagen weg.. 
Wij hebben een vrijverbod gehad, maar hier hebben wij natuurlijk niet naar geluisterd. Ik vraag mij af wanneer ik mijn eisprong heb gehad.. 
ik zit vandaag op dag 28, dus erg spannend..
hoe is het met jullie??

@Seerte wat fijn dat het goed aanslaat. Nu hopen op positief resultaat.

@gebruiker10119475 dat is ook even spannend dan. Ik zou zo'n verbod ook lastig vinden als je weet dat de clomid zijn werk heeft gedaan maar er zijn 2 eitjes. 3 zou de zaak wel veranderen met 2.. spannend dan komende dagen..
Ik ben nu weer bijna klaar met nieuwe ronde clomid en deze keer zijn we verhoogd naar dubbele dosering. Vrijdag weer naar het ziekenhuis hopelijk heeft het nu wel eindelijk iets gedaan.. duimen maar..

Succes

@gebruiker10119475, ik hoor het voor het eerst een vrijverbod met 2 eitjes. Dat er 2 groeien maakt het geen minder goeie eitjes. De kans op een tweeling is ook niet erg groot omdat de eitjes niet allebei even groot zijn. Met een wonder zou de 2e sneller kunnen groeien en kunnen ze allebei springen. Als ze allebei bevrucht worden moeten ze zich kunnen innestelen. Je moet het eerder zien als meer kans op een zwangerschap (1ling) dan een 2ling. Althans zo heeft mijn gyn het uitgelegd aan me.

@krystall, ik hoop voor jou dat dit een goeie ronde zal worden! Hoeveelste ronde voor jou met clomid is dit?

@Krystall & Seerte: Ja ik vind het ook heel lastig.. oook omdat de arts denkt dat wij het afgebroken hebben, vertelt zij niks meer.
wij hadden op een dinsdag een afspraak en in het weekend zou ik mijn eisprong moeten hebben. Maakt mij heel erg onzeker, omdat ik nu niet weet hoe of wat. Nu dag 29!
Hoelang duurde jullie cyclussen met Clomid??

@Seerte dit is mijn 3e ronde Clomid. Maar tot nu dus nog geen eisprong gehad. Welke ik voorheen wel had alleen te onregelmatig en te weinig.. dus word even spannend vrijdag.
@Gebruiker10119475 mijn cyclus is 37 a 38 dagen. Dit omdat ze de menstruatie steeds moesten opwekken.

Hebben jullie ook zo'n last van de bijwerkingen? Los van het feit dat ik door de hele situatie enzo niet te genieten ben. Ik heb ineens last van mijn rug en verschrikkelijk hoofdpijn.

Ik heb nu ook mijn eerste ronde clomid 50 mg. 
Cd 9 geen eitje boven de 10 mm. Over paar dagen weer een echo op dag 12. Ik ben benieuwd... 
Over de bijwerkingen: heel veel opvliegers.. 
Succes met wachten en de echo's.

Welkom gebruiker590047!
Op dag 12 kan dat opeens heel anders zijn, dus houd moed!!
over de bijwerkingen: veel opvliegers en een opgeblazen gevoel (Clomid).
Ik kreeg eerst Duphaston en ik moet zeggen dat de bijwerkingen daar 10x erger waren. Moe, hoofdpijn, rugpijn etc.
Wat fijn eigenlijk om hier lekker van je af te kunnen schrijven.. mensen die je begrijpen en hetzelfde meemaken.

p.s weet iemand hoe je je naam kan veranderen?

[quote quote=10193737]@Krystall & Seerte: Ja ik vind het ook heel lastig.. oook omdat de arts denkt dat wij het afgebroken hebben, vertelt zij niks meer. wij hadden op een dinsdag een afspraak en in het weekend zou ik mijn eisprong moeten hebben. Maakt mij heel erg onzeker, omdat ik nu niet weet hoe of wat. Nu dag 29! Hoelang duurde jullie cyclussen met Clomid??[/quote]
Voor mij is het de eerste keer met clomid. Ik zit nu op cd 18. Voorheen had ik een cyclus tussen 24 en 35. Wel erg regelmatig maar me eitjes sprongen erg laat en erg klein. Nu met de clomid had ik wel een goede groei maar ik weet alleen niet of ik me eisprong heb dat wordt volgende week bevestigd.
Qua bijwerkingen had ik helemaal niks eigenlijk. Ik voelde me wel vaak erg vrolijk maar ook vaak moe

Terug
Bovenaan