Zoekresultaten

1. G

Hoe ervaren andere mensen een tweeling?

Oja en qua peuterspeelzaal: wij zaten een tijdje geleden te kijken en daar betaal je volgens mij net zoveel voor als een Kdv? Wij hebben ze twee hele dagen nu naar de Peuteropvang, dat zijn dagen dat we beide werken. 
  2. G

Klinkt heel herkenbaar qua gevoel ja! Ik had ze twee dagen achter elkaar altijd, dinsdag en woensdag. Hebben we nu anders ivm nieuwe baan, dan heb ik ze maandagmiddag en donderdag de hele dag. Het is ook vooral het gevoel dat je ze niet makkelijk mee kan nemen omdat ze de boel overal...
  3. G

Ben mezelf niet

Hoi, Heb niet alles gelezen maar wil wel reageren. Heel herkenbaar wat je schrijft. Zo heb ik me ook maanden gevoeld na de geboorte van onze tweeling. Ik was ook snauwerig en negatiever. Slaapgebrek wordt echt zo ontzettend onder schat, het werd niet voor niks als martel methode in gezet in...
  4. G

Twijfel jongensnamen

Aaron en Thomas is mooi! Misschien nog wat suggesties: - Brent  - Tijs  - Jesse  - Kai  - Lenn  - Tristan 
  5. G

Goed om te horen, niet dat ik dat andere mensen gun om t ook pittig te vinden maar misschien heeft t meer te maken met meerdere jongere kinderen hebben Idd. Relativeert soms wel. Ik hoop/denk inderdaad als ze straks naar school gaan dat t dan een stuk beter in balans komt en ja dan heb je t...
  6. G

<p>Hallo allen,</p><p>Ik wil graag even van mij afschrijven en ben ook benieuwd of er mensen zijn die zich herkennen.</p><p>Wij zijn ouders van twee zoontjes, een een eige tweeling. Ze zijn nu 3,5. Vanaf het moment dat we in verwachting waren waren we super blij...
  7. G

Twijfel tweede naam? Twee eerste kids hebben één naam.

Ja daar zit m'n twijfel ook inderdaad. Nee ik zelf niet. Mijn vriend heeft 1 extra naam (van z'n opa) die hij juist niet mooi vindt ?
  8. G

Twijfel tweede naam? Twee eerste kids hebben één naam.

<p>Hoi hoi, <br /><br />Willen jullie met mij meedenken over t volgende? </p><p>Ik ben moeder van twee lieve boys; Hidde en Thijs. Inmiddels ben ik zwanger van onze derde! Heel blij, uiteraard ook aan t nadenken over de naam van onze derde. We weten het geslacht nog...
  9. G

Baby 10 weken kan niet zonder mij

Hoi!  Twee ideeen; laat je man eventueel een sjaal van jou dragen of iets wat het meest naar jou ruikt, baby’s zijn heel gevoelig voor geuren. daarnaast; kan het misschien zijn dat baby zich in dit geval ook niet lekker voelde? Misschien heftige krampjes of een sprong-gerelateerd iets. Dat het...
  10. G

Ervaring met twee tweelingen?

Jeetje dat lijkt me heel heftig! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Oké dat klinkt inderdaad ook hoe ik het qua verhouding in mijn hoofd had, maargoed je weet het inderdaad nooit. 
  11. G

Ervaring met twee tweelingen?

<p>Hoi hoi! </p><p> </p><p>Ik ben moeder van een tweeling van nu 1,5 jaar. Ik heb eigenlijk sterk het gevoel nog een kindje te willen, mijn man staat er ook voor open maar het enige wat mij soms doet twijfelen is: wat als wij weer een tweeling krijgen? Onze mannen...
Terug
Bovenaan