Zoekresultaten

1. G

Elke avond wakker

<p>hoi. </p><p>Mijn dochter is net 1 jaar geworden en sliep altijd goed. Bracht haar tegen 7 uur op bed en de volgende ochtend 6 uur werd ze weer wakker. Maar sins 3 weken word ze zowiezo 1 keer wakker tussen 2200 en 0100 uur dan word ze huilend wakker. Haar laten liggen heeft...
  2. G

Wakker maken savond voor fles 10 maanden

Dankjewel voor jullie reacties.  Mijn dochter zit net op het gemiddelde gewicht en is best klein. Ik zal de fles om 10uur weglaten en kijken hoe ze daarop reageert.    Gelukkig want ze hoeft ook niet meer dan 150cc  Ze is mijn eerste kindje dus alles is natuurlijk nog wat onzeker maar ik bedank...
  3. G

Wakker maken savond voor fles 10 maanden

<p>Hallo. </p><p>Mijn dochter is bijna 10 maanden. </p><p>Voedingschema : </p><p>0700 : fles 150cc</p><p>1030 : fruit + paar stukjes brood (ze eet altijd maar een paar stukjes meer hoeft ze niet ) </p><p>1300: fles 150cc of pap...
  4. G

Doorkomende tandjes

Super dames bedankt voor de tips.  Heb gisteravond een zetpilletje gegeven en ze heeft de hele nacht geslapen. Heb 3 bijt ringen voor haar. Zodat ze om en om in de koelkast kunnen haha.  Heb inderdaad al een tandenborstel voor haar en als ik een schone luier geef of omkleden geef ik haar die en...
  5. G

Doorkomende tandjes

Ze krijgt tandjes, de eerste is er net 1 dag door. 
  6. G

Doorkomende tandjes

<p>Mijn dochter is 7 1/2 maand en krijgt haar eerste tandjes. 1 is al bijna door en de andere volgt er snel na denk ik. </p><p>Nu heeft ze veel pijn en wil de flessen niet meer. Ik geef haar dus ook veel andere dingen en veel vocht zodat ze wel wat binnen...
  7. G

Dochter 6 maand.

Dat kan natuurlijk ook. Want ze kwijlt al een hele poos heel veel. En bijt overal op
  8. G

Dochter 6 maand.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn dochter is 6 maanden en ik gaf haar tegen 11 uur altijd de laatste fles.</p><p>Maar sins 3 dagen word ze nu om 8uur savonds huilend wakker. Ik laat haar dan even bij me zitten en breng haar weer op bed dan slaapt ze weer. En om 11 uur...
  9. G

Tandjes?

Ik wacht af haha kan lang duren dus ?  Ik probeer vaak in haar mond te kijken maar ze doet haar tong er telkens voor dus is nog niet gelukt om het te zien.  
  10. G

Sochtends niet willen drinken.

Dankje wel voor de reactie.  Ze heeft inderdaad ook goeie dagen en dan ineens weer een paar dagen slecht.  Maar ze groeit wel en dat is natuurlijk het belangrijkste. Nu is ze van zichzelf al fijntjes en klein dus denk dat ze dan niet meer nodig heeft. En ga haar ook niet dwingen. 
  11. G

Tandjes?

<p>Hallo.</p><p>Mijn docher is 5 maanden. </p><p>Ze kwijlt sins 2/3 weken ongelooflijk veel, haar shirt of slabbertje is altijd nat. En ze stopt echt alles in haar mond.</p><p>Is dat een teken dat ze tandjes krijgt?</p><p>Ik zie verder niks...
  12. G

Sochtends niet willen drinken.

<p>Hallo.</p><p>Mijn dochter is 5 maand oud. </p><p>Drinkt vanaf begin niet zoveel.</p><p>Maar nu wil ze sochtends haast niet drinken ze drinkt maar 50 tot 100cc . De fles om 7uur savonds en 12uur savonds drinkt ze wel helemaal op...
  13. G

4.5 maand

Ja ik wacht inderdaad nog even met fruithapjes denk dat het daar ook aan ligt.   
  14. G

4.5 maand

Ja, ze heeft geen koorts.  Haal altijd mijn babyvoeding bij de jumbo/Albert Hein weg. ( hero Hypo-allegeen )  En van de week bij de Kruidvat weggehaald vond de poeder aardig fijn. Dus nieuwr gehaald en net een flesje gegeven van de nieuwe ( Albert hein) hele fles leeggedronken en nu speelt ze in...
  15. G

4.5 maand

<p>Goedeavond. </p><p> </p><p>Mijn dochter is 4.5 maand.</p><p>De eerste 3 maand heeft ze veel gehuild ivm krampjes. </p><p>De laaste maand gaat het hartstikke goed en ze lacht veel en is tevreden. </p><p>Maar sins gister is ze...
  16. G

Dochter 16 week drinkt slecht.

<p>Goedeavond,</p><p>Mijn dochter van 16 weken drinkt slecht (vind ik) </p><p>Savonds drinkt ze wel goed tussen de 120cc a 150cc. </p><p>Meestal de laatste fles om 12:00 en dan slaapt ze door tot 06:30 dan geef ik haar weer de fles maar dan drinkt ze...
  17. G

Rijsterbloem

<p>Hallo.</p><p> </p><p>Ik wil beginnen met rijsterbloem door de fles heen.</p><p>Mijn dochter drinkt ( vind ik) slecht. Ze is 3 maand oud en drinkt overdag 80 a 90cc en voordat ze op bed gaat 120cc </p><p>Hoever rijsterbloem moet ik door de...
  18. G

Krijsen tijdens de fles

Hoi. Al weer een paar weken verder. Bij mijn schoonouders was ze stil en vrolijk, blijkt dat zei andere voeding hadden ( hero hypo allegeen ) dus dat ook gekocht en nu huilt ze niet veel meer. En gaat het goed. Alleen drinkt ze nog steeds niet veel. Maar zolang ze goed groeit maak ik me niet...
  19. G

Weinig flesvoeding.

Super allemaal, bedankt voor jullie reacties.  Toen ze net was geboren dronk ze de flesjes wel leeg.  Maar sins ze ongeveer 4 weken was dronk ze minder en nu nog steeds.  De flesvoeding blijft zowiezo nog maar elke dag een paar hapjes fruit is ook wel lekker lijkt me zo.  Ik was bang dat ik te...
  20. G

Weinig flesvoeding.

We proberen vaak speen 2 (dr brown )   maar dat gaat echt te snel voor haar dan verslikt ze zich vaak.  Ze doet er kwartier over ongeveer. 
  21. G

Weinig flesvoeding.

<p>Hallo allemaal,   Mijn dochter is 3 maand oud en ( vind ik) drinkt erg slecht.  Overdag drinkt ze maar 60cc op elke fles. En komt dan om de 2 En half uur. Ze valt onder de fles in slaap. Voor dat Ze op bed gaat drinkt ze 100 tot 120cc op en slaapt dan ongeveer 4 a 5 uur door.  ( CB zei...
  22. G

Hoe herkennen koemelkallergie?

Hallo. Ik lees graag even mee. . Onze dochter heeft al vanaf dag 1 Hero standaard 1 en is altijd al een beetje huilerig geweest.  Nu is ze bijna 10 week oud vanaf 2 weken zet ze het overdag op krijsen gewoon vanaf smorgens tot savonds laat, dan is ze zo moe is dat ze snachts wel slaapt.  En de...
  23. G

Huilen

<p>Hallo </p><p> </p><p>Onze dochter is 9 weken jong. En is geboren met 2 klompvoetjes ze heeft al 8 weken gips. En afgelopen week hebben de de achillespees doorgeprikt. </p><p>Ze heeft ook een voorkeurshouding als je haar vast hebt. In de box draait ze...
  24. G

Huilen tijdens de fles

Mijn dochter deed dat ook, dronk 30cc en zo uit het niets weigert ze de fles en is het gieren en brullen.  Ik wist me geen raad meer en vond de fles geven ineens een stuk minder leuk.  Zij had veel last van krampjes, ze is nu 9 weken en af en toe nog krampjes maar de flessen drinkt ze na 20 á...
  25. G

Keizersnede

Dankje voor de informatie.  Nee ben nog niet ongesteld geweest dus dan wacht ik het nog even af .   ( oeps ja dat zal ook kunnen toch ook naar even weer een stapje terug doen ? ) 
  26. G

Keizersnede

<p>Hallo</p><p>Even een vraagje over het herstel van een keizersnede. </p><p> </p><p>Ik heb 9 week geleden een keizersnede gehad. Alles liep goed na 4 weken geen last meer gehad.</p><p>2week geleden ben ik een avond gaan...
  27. G

Overstappen op andere voeding.

Top, dankje voor de reactie.  Ik ben zelf de hele dag al aan het rekenen hoe ik het ga mengen ( bang dat ik de verkeerde maten doe )  Mijn dochter is vandaag 8 weken oud. En al vanaf week 2 last van krampen.   Dan begin ik morgen met 3x hero 1x duits = 125 water. 
  28. G

Top, dankje voor de reactie.  Ik ben zelf de hele dag al aan het rekenen hoe ik het ga mengen ( bang dat ik de verkeerde maten doe )  Mijn dochter is vandaag 8 weken oud. En al vanaf week 2 last van krampen.   Dan begin ik morgen met 3x hero 1x duits = 125 water. 
  29. G

Dr. Brown fles

Ik gebruik ook nog steeds de dr brown fles van 120. Je moet eerst wel goed kijken of die niet lekt want dan heb ik in het begin wel gehad . Maar draai de dop niet te strak en geen probleem meer mee gehad.   
  30. G

<p>Hallo. </p><p> </p><p>Ik wil over stappen van voeding </p><p>Ivm krampjes & de kosten </p><p>Ik gebruik nu hero standaard 1 en stap over op de Duitse merk. </p><p>Hero 1 is 120 water = 4 afgestreken...
Terug
Bovenaan