Zoekresultaten

1. G

Onregelmatige cyclus en zwanger worden

Wat fijn! Gefeliciteerd! ? ja is lastig bij de eerste wel meteen regelmatige cyclus, was ook meteen raak.. dus daarom, nu eventjes spannend! Laten het maar op ons afkomen
  2. G

Onregelmatige cyclus en zwanger worden

<p>Hallo moeders,</p><p>Sinds het stoppen van de pil heb ik onregelmatige menstruatie..</p><p>is het zo dat als je een onregelmatige cyclus hebt je minder snel zwanger raakt?</p>
  3. G

Wanneer 2e kindje

Leuk om te lezen dat er meerdere moeders dit gevoel hebben. Ongeveer 2,5 jaar ertussen is wel echt leuk! Oudste is dan toch al wat zelfstandiger! Spannend hihi
  4. G

Wanneer 2e kindje

<p>Hallo,</p><p>onze dochter is volgende maand 1,5 en het begint toch wel langzaam te kriebelen. Nog meer moeders met dit gevoel?</p><p>vind het wel spannend, 2 kindjes en de aandacht verdelen enzo.</p><p> </p>
  5. G

Eczeem

Ja! Mijn dochter kreeg dit ook mer 5 maanden, uiteindelijk zat ze helemaal onder niks hield...  uiteindekujk bij homeopaat terrecht gekomen en hier kwam koemelk allergie uit. Overgestap op andere melk en het verdween. Kindjes groeien er meestal overheen onze dochter van 15 maanden heeft nergens...
  6. G

Pizza

<p>Even een vraagje wij eten morgen pizza en ik maak alles zelf behalve de pizza bodem, ons dochtertje word volgende week 1 mag ze dit mee eten? Kaas laten we er af </p>
  7. G

Groenten met nitraat

Ze krijgt dit normaal maar 1x in de week en een keer in de zoveel tijd. Maar omdat ik nu wat over had kreeg ze dit 2x per week.   ja klopt vroeger keken ze er ook niet naar...  dan zal het wel geen kwaad kunnen inderdaad 
  8. G

Groenten met nitraat

<p>Hallo,</p><p>maandag avond heb ik voor mijn kindje spinazie gemaakt, en deze toen ook gegeven. <br />Ik had nog wat over dus dit heb ik ingevroren. En deze vandaag gegeven, nu lees ik dat het niet goed is om dit nogmaals op te warmen. <br />nu maak ik me wel een...
  9. G

Teveel groenten met nitraat

<p>Hallo,</p><p>ik heb maandag voor mn kindje van 10 maanden spinazie gemaakt en deze savonds gegeven, ik heb toen ook nog wat ingevroren en haar dit vandaag gegeven.</p><p>nu lees ik overal dat je spinazi niet nog eens op mag warmen. Nu maak ik me best een beetje...
  10. G

Buik slapen 7 maand

lekker laten liggen, sterk genoeg om zelf terug te draaien. mijn dochter ligt ook altijd met haar kontje omhoog, super schatttig!!
  11. G

Bedomrander

<p>Hoi Dames,</p><p>Mijn dochter van 10 maanden is sinds een aantal weken heel onrustig in de nacht, slaapt op buik en duwt zich elke keer omhoog tegen het spijlen van het bed. Wat ervoor zorgt dat ze wakker word en gaat dan huilen.</p><p>Nu hebben we een bed...
  12. G

Aankleden bed

<p>Hallo,</p><p>Ik blijf met moeilijk vinden wat ik mijn kleintje aan moet doen met slapen. Ze is 8 maanden oud</p><p> </p><p>Ik heb haar nu een lange romper aangedaan met een zomerslaapzak 0,5 tog. </p><p> </p><p>Is dit te warm...
  13. G

Beleg

<p>Mijn dochter is 8 maanden en krijgt brood met beleg, geeft nu pindakaas, stroop, boter en doe vaker een banaan op de boterham. Maar iemand nog tips hoe ik een beetje variatie erin kan houden??</p><p> </p>
  14. G

Van 4 naar 3 voedingen

Om 15:00u krijgt ze dan iets van tussendoortje ipv fles
  15. G

Van 4 naar 3 voedingen

Mijn dochter ging ook al snel van 4 naar 3 flessen eind 6 maanden begin 7 maanden. Maar als ze minder flessen krijgen moeten ze wel meer gaan eten.. Mijn dochter krijgt om 9:00u fruit om 11/00u boterham en om 17:00u warm eten, groenten,vlees vis en aardappels, pasta of rijst 200gr. Je kan pas...
  16. G

Van 4 naar 3 flessen

Ja je kan eens 2 boterhammen aanbieden, ze eet het makkelijk op.  Maar ik geef wel geen pap om 7:00u maar gewoon flesvoeding
  17. G

Van 4 naar 3 flessen

Jawel sorry niet erin gezet ze krijgt om 9:00u nog fruit!   dankjewel voor jullie adviezen?
  18. G

Van 4 naar 3 flessen

<p>Hoi mama’s</p><p>Een vraagje mijn dochter is over 1,5 week alweer 7 maanden en ik wil eigelijk van 4 naar 3 flessen gaan omdat ik merk dat ze hieraan toe is</p><p>nu is haar voedingschema als volgt:</p><p>7:00u fles 180</p><p>11:00u 2...
  19. G

Wat doen jullie met je kind dat om 5 uur wakker is?

Nee hoor, zolang ze niet huilen!  Geef je genoeg vaste hap of flesvoeding het kan ook zijn dat je kleintje honger heeft. Of evt een sprongetje? Onze dochter slaapt ook echt super door van 20:00-7:00u maar als ze in een sprongetje zit is ze altijd vroeger wakker en slaapt ze veel slechter dan...
  20. G

Van 4 naar 4 flessen

<p>Hallo</p><p>ons kleintje is over 2 weken alweer 7 maanden, nu vroeg ik me af wanneer ik van 4 naar 3 flessen mag gaan? <br />dit is nu haar schema</p><p>7:00u fles</p><p>9:00u fruithapje </p><p>11:00u brood met pindakaas...
  21. G

Slaapschema baby

Thanks voor de tips, lekker 3 slaapjes aanhouden ?
  22. G

Slaapschema baby

Oké super dankjewel! Ja ze heeft de slaapjes wel echt nog nodig merk ik. Maar wat is het 2-3-4 ritme?? is mn eerste kindje dus ik heb geen idee ook nog nooit van gehoord haha
  23. G

Slaapschema baby

Ohja en bij de fles van 11:30u doe ik ook al paar stukje brood aanbieden
  24. G

Slaapschema baby

<p>Mijn kindje is bijna een half jaar en ze doet nu nog 3 slaapjes op een dag (van 3 kwartier tot 1 uurtje).</p><p>Maar nu hebben ze vanaf 6 maanden genoeg aan 2 dutjes per dag alleen weet ik niet zogoed wanneer ik die in moet bouwen..</p><p>Haar voedingsmomenten...
  25. G

Volkoren brood

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo dames,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">mn dochter is 6 maanden en heb net 3 kleine stukje licht volkoren brood gegeven, nu lees ik net dat dat nog niet mag...
  26. G

Koemelkallergie?

Wat je kan proberen is la roche op de eczeem plekjes te smeren, ons kleintje had extreme eczeem over haar hele buikje en armpjes, na veel zalfjes die niks deden (naar mijn idee het alleen maar erger maakte) zijn we bij de producten van la roche uitgekomen, en waauw wat een uitkomt het is nu...
  27. G

Opvolg melk 2

<p>Hoi dames,</p><p>vraagje;</p><p>Mijn kleintje is over 5 dagen een half jaar nu is mijn pot nutrilon op, mag ik al overstappen naar opvolgmelk 2? <br /><br /></p><p>kan denk ik niet zoveel kwaad...
  28. G

Slaapschema 5 maanden

<p>Hallo Dames,</p><p>ik vraag me af of ik een goed slaap schema heb, vind het best lastig aangezien het mn eerste kindje is. Mijn schema is als volgt:</p><p> </p><p>7:00u fles erna naar bedje (ongeveer 3 kwartier/uurtje)</p><p>11:00u fles (3...
  29. G

4 maanden slaapregressie/sprong?

Hier ook, altijd een goede slaper geweest ze sliep al vanaf 5,5 week door snachts..  Maar sinds 2 weken bijna elke nacht wakker.. jengelen, nu ze uit het sprongetje is gaat het wel al iets beter maar vannacht was het weer raak
  30. G

Slaap schema baby 4 maanden

Ja ik ga de slaapjes overdag afbouwen maar hou wel de tijden aan die ik nu heb dit werkt voor haar gewoon het beste, vanavond proberen om na de fles van 19:00u haar in bedje te leggen, duimen dat ze wel om 22:15u genoeg drinkt zodat ze de nacht in kan. we zullen zien?
Terug
Bovenaan