Zoekresultaten

1. M

Lange onregelmatige cylcus

Hoi. Hier even mijn verhaal met lange cyclussen. Wil niet zeggen dat je hier ook last van hebt. Maar iets om in je achterhoofd te houden als je net als ik een gezellige dame bent :) Ik ben in februari 2018 gestopt met de pil. Jaar aangemodderd met menstruatie(10 dagen er tussen tot 120 dagen er...
  2. M

Nipt test echt nodig?

Ik zou zeggen, luister altijd naar wat JIJ wilt. Van de NIPT tot aan wie je op kraambezoek laat komen. De keuzes eb meningen van jou en je partner zijn belangrijker dan wat iedereen anders ook vindt, van je wilt of gelooft. Maar ik kam het niet laten om mijn mening te delen. Mischien hebt je er...
  3. M

Bang

Ik herken dit ook. Ben nu zelf 21+5 maar elke dag dat ik kindje minder voel bewegen of een darmkrap krijg denk ik dat t mis is. Met 5 weken destijds een nacht zo een last van mijn onderlijf dat ik tegen mijn partner zei dat het niet anders kon zijn dan compleet mis. En toen in slaap gevallen...
  4. M

Sneller ergeren aan mensen

Ik was altijd al een lekkere lompe en snel geirriteerd maar had wel een prima filter. Met 6 weken zwangerschap was dit filter conpleet verdwenen. Mijn omgeving kent mij en weet dat ze gewoon terug moeten reageren en dan heb ik wel door dat ik niet zo lief was. Irritatiefactoren krijgen het nu...
  5. M

18weken en onwijs zere borsten.

Wat een fijne tips! Dank jullie wel! Zal wel zo blijven inderdaad. Aaah we hebben het er voor over! ?
  6. M

18weken en onwijs zere borsten.

<p>Hallo lieve mama's en mama's to be!</p><p>Sinds een dag of 2 heb ik weer gigantische zere borsten. Draaien in bed is al problematisch. Nou lees ik overal dat die pijn na het 1ste trimester over moet zijn en ik ben op het momemt 18+3. </p><p>Mijn vraag is...
  7. M

Werknaam baby

Mijn schoonouders noemen t Juul. Want in Juli uitgerekent. Mijn moeder noemt t ons vuurtorentje, en hubbylief zeeman is. Omdat we bij de eerste echo alleen een knipperlichtje zagen. Mijn vader zegt kindje. Mijn hubby en ik noemen t LeBaby, de kleine, monster en kriebel. Is maar net wie je het...
  8. M

Grote maten zwangerschapskleding

Heb bij de bonprix broeken en bh's gekocht. Zitten heerlijk. De broeken zijn zelfs ietsje te groot!  Iedereen heel erg bedankt ♥️
  9. M

Top! Al heel erg bedankt!
  10. M

Top! Al heel erg bedankt!
  11. M

<p>Hallo lieve (aanstaande) mama's.</p><p>Ik heb een vraag die ik eigenlijk niet durf te stellen.</p><p>Ik ben nu 12 weken zwanger van ons eerste kindje en merk dat de kledij wat strak begint te zitten. Dus had al online gekeken naar zwangerschapskledij. Nu heb ik...
Terug
Bovenaan