Zoekresultaten

1. M

Partner mastrubeerd

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben het gesprek aangegaan en eerlijk toegegeven dat ik mijn lichaam niet mooi vind en daarom waarschijnlijk minder intimiteit zoek. En dat dit gevoel is versterkt door de situatie. Hij begreep en en heeft gezegd dat hij mij wel mooi vind en het knap vind hoe ik...
  2. M

Partner mastrubeerd

Zoals ik al beschreef hij doet niks fout ik voel me er gewoon super onzeker over.
  3. M

Partner mastrubeerd

Hallo, Zoals de titel al zegt ben ik laatst erachter gekomen dat mijn partner mastrubeerd. Ik 'betrap' hem onder douche. Hij was er zelf van geschrokken en bang dat ik boos zou zijn. Uitgelegd dat ik niet boos ben maar er vooral erg onzeker van word. Onze jongste dochter is inmiddels 5mdn en...
  4. M

Mama club omgeving Den Haag

Hallo, Ik heb twee dochtertjes (4jaar en een baby van 4mdn) en ik heb behoefte aan een soort mama club. Ik ben zelf 30jr en werk parttime. Omdat mn vriendinnen allemaal nog geen mama zijn en ik me soms best eenzaam kan voelen. Ik zal graag leuke dingen met andere moeders en hun kindjes willen...
  5. M

Handsfree borstkolf

Hoi!   Ik gebruik de youha the ins sinds de geboorte van onze dochter. Kolf alle voedingen af en het werkt super voor mij. Hij is handsfree en past zo in een bh.   Ik heb eerst bij een lactatiekundige verschillende geprobeerd en deze werkte voor mij het beste. Hopelijk kun je hier wat mee. Qua...
  6. M

Voeding baby 10weken

Bedankt voor alle reacties. Ga inderdaad even naar het inloopspreekuur even wegen en meten. Doet me goed om te lezen dat het waarschijnlijk genoeg is. Blijft lastig die voedingen en alles kan zo onzeker maken!
  7. M

Voeding baby 10weken

Hi allemaal, Wij zitten een beetje te strugglen met de hoeveelheid voeding. Onze dochter is 10weken en krijgt afgekolfde borstvoeding en 1 flesje kunstvoeding omdat ik net te weinig borstvoeding heb. Ons schema is als volgt: 0700: 160ml borstvoeding (gaat altijd op) 1030: 160 ml borstvoeding...
  8. M

Baby wakker snachts drinkt weinig

Bedankt voor de reacties! Ik besef dat ik echt geluk heb met mijn meiden. Onze eerste dochter was nog makkelijker dan onze jongste nu.    Ik ga een speen proberen kijken of dat helpt en anders inderdaad minder aanbieden zodat ik minder hoef weg te gooieb
  9. M

Baby wakker snachts drinkt weinig

Ik heb een hele lieve meid van 7weken en wil kijken of andere mensen dit ook hebben of tips hebben. Ze drinkt borstvoeding volledig afgekolfd in fles. Hierdoor hebben we een soort ritme ze komt om de 3,5/4u voor een voeding. Ze krijgt flessen aangeboden van 150ml maar drinkt deze niet altijd...
  10. M

Januari 2023

@IsaV,  Ik voel me nu inderdaad hetzelfde als de vorige zwangerschappen. Bij de miskraam had ik pas rond 10weken dat ik vaker dacht er is iets mis zonder dat er een reden voor was. Ik probeer nu veel afleiding te zoeken en hopelijk vliegen de eerste 13weken voorbij..    
  11. M

Wanneer (na hoeveel rondes) weer zwanger na een miskraam?

Wij hebben vorig jaar december een miskraam gehad bij 12weken. Was er daarna erg mee bezig.  In april geen eisprong gehad (werkte met ovulatietesten) toen besloten om het los te laten en deze maand een positieve zwangerschapstest. Dus ongeveer 4,5maand na de miskraam.  Denk echt dat je lijf het...
  12. M

Januari 2023

Ook ik kan me bij jullie club aansluiten. Na vorig jaar december een MA bij 12 weken en een cyclus die helemaal overhoop lag. Tot onze verbazing afgelopen week positieve zwangerschapstesten gehad. Mijn laatste menstruatie was 2 april.  Ik krijg vanwege de miskraam een vroege echo met 7weken op...
  13. M

Opeens korte cyclus

Hoi Mamoetje, Wat een gelijkenissen helaas in ons verhaal. Inderdaad de twijfel slaat hard toe. Ook ik denk we hebben al een gezonde dochter en een miskraam achter de rug dus zwanger worden dat lukt wel.  Ben wel naar de huisarts geweest die me had doorgestuurd naar de gyn voor een echo of alles...
  14. M

Wie kan helpen? Onzekerheid/ongeduld

Afwachten tot je NOD. Hoe moeilijk ook dan weet je in elk geval zeker als je zwanger ben je grotere kans heb positief te testen!   Ik moet ook nog even wachten tot 11-04... Lastig hè
  15. M

Opeens korte cyclus

Wat heftig! Al klinkt het qua symptomen erg op wat ik ervaar. De menstruatie heeft heel goed doorgezet nu waardoor m'n cyclus dus maar 18 dagen heeft geduurd.  Al met al heeft het ook invloed op de relatie met m'n vriend omdat de wens voor een tweede zo sterk is maar het ondertussen ook met...
  16. M

Opeens korte cyclus

Dank voor je reactie  Daar heb ik ook aan gedacht. Ik had op dag 17&18 klein beetje bruinverlies maar nu is het echt helderrood en ook wel veel bloed.  Ben zo bang dat er iets goed mis is. Ik herken m'n eigen lijf niet meer.
  17. M

Opeens korte cyclus

<p>Hoi dames. Ik lees al maanden mee op het forum maar moet nu zelf ook even mijn verhaal kwijt.</p><p>Wij zijn vorig jaar september begonnen voor een tweede kindje. Tot ons geluk was het snel raak, helaas eindigde dit in december met een MA bij 12weken. Heb met medicatie de...
  18. M

Baby 10 maanden slaapt niet meer door!

ik lees mee heb precies hetzelfde
  19. M

help baby 10maanden slaapt niet meer

<p>Waarschijnlijk zijn hier al super veel topics over maar ik kan het niet laten omdat ik het even kwijt moet.</p><p>Ik heb een dochter van nu bijna 10 maanden oud. Toen ze rond de 6weken was sliep ze altijd lekker door in haar eigen bedje in haar eigen kamer. Tot ongeveer een...
Terug
Bovenaan