Zoekresultaten

1. G

Haren draaien tot kaalheid

Peuters kunnen wel degelijk een dsm-iv stoornis hebben (Denk bijvoorbeeld aan separatieanstproblematiek, waarvan de prevalentie het grootst is in die leeftijdscategorie). Wel is een eventueel gestelde diagnose van tijdelijke aard en dient deze na een paar jaar weer te worden onderzocht in...
  2. G

Haren draaien tot kaalheid

Google eens op Trichotillomanie
  3. G

Troosten baby

Probeer eens met hem op een fitness bal op en neer te bouncen,  dus je baby in je armen terwijl jij erop zit en op en neer gaat
  4. G

O jee, "de gang" werkt niet meer

Een timer bij hem neerzetten hoelang hij op de gang moet. Wanneer hij de deur opendoet, wordt de timer opnieuw ingesteld en duurt het langer voor hij de gang af mag.
  5. G

Ganse dag en nacht krampen

Wellicht helpt sab simplex 
  6. G

Zwanger van 3de kindje en twijfels

Deze bedoel ik
  7. G

.

Had je hier niet eerder een topic over geopend onder een andere account?
  8. G

Mag je vragen om inleiding?

Ik denk dat ze dat al een tijdje doet, gezien het een topic is van meer dan een jaar geleden...
  9. G

(Verborgen) reflux & baby klemt met kaken

Goh nu ik je verhaal zo lees, vraag ik mij af of mijn zoon niet hetzelfde heeft. Ik heb tepelhoedjes en biologisch nurthering (zie youtube) aangeraden gekregen van lactatiekundigen. Geeft niet voor de volle 100% de oplossing, maar maakt het voor ons beiden te verdragen.
  10. G

Fulltime werken

Dit is een grapje toch??
  11. G

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Beste ikbendoutzen, Ik las dat je bezig bent op internet te zoeken naar de gevolgen van een korte luteale fase, mogelijke gevolgen daarvan en mogelijke behandelingen. Wellicht heb je iets aan mijn verhaal, zo niet,  dan bij voorbaat mijn excuses voor de post, het komt wel uit een goed hart. Ik...
Terug
Bovenaan