Zoekresultaten

1. M

Zwangere leerkracht

Dag dames  Wat ik vind is dat er dus verschillende verhalen zijn.. De ene zegt risico vanaf 28, de ander zegr dan weer niet. Zo verwarrend!  Ik was gisteren bij de gynaecoloog en heb mijn angsten geuit, maar kreeg het gevoel dat er niet naar geluisterd wordt. Ze reageerde erg bot. Ik kreeg als...
  2. M

Zwangere leerkracht

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wel goed dat je nu mag stoppen met werken. Ik denk in België dat wanneer je bij kleuters werkt, je moet stoppen met werken zodra je weet dat je zwanger bent, ivm CMV. Ja, ik heb vanochtend de hele ochtend opnieuw mijn leerlingen van 12 jaar moeten vragen...
  3. M

Zwangere leerkracht

Ja, dat van longinhoud heb ik dus op Nederlandse sites gelezen. Hier in België houden ze hier geen rekening mee. In principe zou mijn verlof dus pas met 39 weken starten, als alles goed gaat. Mondmaskers zijn hier zowel voor personeel als alle leerlingen verplicht binnen in de gebouwen. Dat...
  4. M

Zwangere leerkracht

Ah toch, amai ! Ik zal het inderdaad bespreken, maar wilde misschien nog wachten. De cijfers in mijn regio vallen momenteel mee en ik voel me er ook niet goed bij moest ik nu al moeten stoppen met werken. Het voelt erg dubbel, ik wil ook niet 'profiteren' ofzo. Vooral omdat ik niet de enige...
  5. M

Zwangere leerkracht

<p>Hoi. Ik ben vandaag 19 weken zwanger en sinds vorige week sta ik na 6 maand terug voor de klas. Door corona konden de lessen pas nu hervatten. </p><p>Hier maak ik me sinds deze week toch erg druk om en ik had graag gedeten wat jullie gevoel hierover...
  6. M

Ongepland zwanger, man wil het niet

Dit is wel heftig om zo'n beslissing te moeten nemen. Ik zou inderdaad, zoals hierboven vermeld, eens contact opnemen met mensen met 3 kinderen. En er een over gaan praten met een arts of een psycholoog. Mij lijkt dat je echt niet achter het afbreken staat, dan denk ik dat je altijd spijt zult...
  7. M

Innestelingsbloeding of menstruatie?

Ja Truttebol, echt verwarrend he! En nu dacht ik om misschien op dag 28 te testen, dat is dan misschien een gemiddelde.. Maar ben wel bang om ontgoocheld te zijn. 
  8. M

Innestelingsbloeding of menstruatie?

Ik zit een beetje in hetzelfde stramien als jij @Yen. Ik had maandag in de vooravond een hele lichte bloeding (enkel bij het afvegen). Duurde de hele avond en was de volgende dag niets meer. Ik dacht dus eerst ook dat men maandstonden zouden doobreken, maar nu (donderdag) nog steeds niets... Ik...
  9. M

Late menstruatie?

<p>Dag dames</p><p>Ik had graag even jullie ervaring of mening geweten:</p><p>Gisteren (29/03) verwachtte ik mijn menstruatie. Nu weet ik eigenlijk nog niet of ik regelmatig ben of niet, want ik zit pas in ronde 2.</p><p>Na 15 jaar aan de pil ben ik 14...
  10. M

Eerste menstruatie na stoppen met de pil

Ik duim mee dat je snel weet waaraan het ligt dan! 
  11. M

Ja, dat is toch wat mijn HD zei.. Nu, voor mij zal ik pas deze maand zien hoe lang mijn cyclus effectief is. Zit nu aan dag 6 van mijn maandstonden, hopelijk is het bijna over. Mijn app zegt over 9 dagen eisprong..  Iemand ervaring met de ovu testjes vzn de action? 
  12. M

Je hoort inderdaad wel vaker dat het zo direct raak is. Wel, ik vraag het hier, want mijn huisarts zei me net dat je wel moet beginnen tellen vanaf die eerste bruine afscheiding.  Nu, ben vooral benieuwd hoelang mijn maandstonden nog zullen duren. Normaal ben ik er in 4 dagen volledig vanaf...
  13. M

Amai, dan heb ik inderdaad misschien geluk dat het van de eerste keer weer regelmatis is. Want ik weet niet of ik mijn vorige menstruatie moet tellen vanaf de eerste dag bruine afscheiding of vanaf wanneer het meer was.. Als het vanaf eerste afscheiding is, klopt het misschien wel meer met de 28...
  14. M

Met normaal, bedoel je dan je allereerste menstruatie? 
  15. M

Ja, ik zet nu alles al in een app. Maar zo spannend toch! Daarom had ik graag wat ervaringen van andere willen horen wnr die eerste maandstonden er zo snel zijn. Is ook al 15 jaar dat ik aan de pil zat, dus ik herrinner mij niet meer hoe regelmatig ik toen was..
  16. M

Ja, dat dacht ik ook, was blij, want ik had wat schrik dat het enkele maanden zou kunnen duren voor die eerste maandstonden.  Wel, op 5/02 ongeveer begon ik bruine afscheiding te hebben door mijn 2 vergeten pillen. Dan ben ik gestopt hem in te nemen en is mijn effectieve onttrekkingsbloeding...
  17. M

<p>Dag dames</p><p>Ik ben nieuw hier en voor mij starten nu spannende tijden, ik ben namelijk halfweg februari met de pil gestopt. Ik had graag jullie ervaring wat geweten, omdat ik heel snel terug ben beginnen menstrueren en hier weinig info over vindt (of dit nu goed teken is...
Terug
Bovenaan