Zoekresultaten

1. R

Tips voor een baby die niet wil slapen?

Haii, om te beginnen ik voel je! En je doet het geweldig een baby krijgen en helaas geen handleiding erbij... mijn dochter deed ook moeilijk ik gaf haar dan ook extra fles voeding... cb was het er ook niet zo mee eens maar mijn dochter had het nodig ze was/ is gewoon een lekkere eter... (ze...
  2. R

Dutjes van 30 min.

Haii, onze dochter sliep toen ze baby was ook erg slecht als ik vergeleek met kindjes van dezelfde leeftijd. Ik gebruikte voor mijn dochter Puckababy en dat hielp bij ons echt heel goed! Ik moet er ook bij zeggen dat dochter zelf aangaf dat ze moe was en daar ging ik in mee. Ik ben er wel achter...
  3. R

Constitutionele Eczeem

Mijn dochter heeft ook hele erge eczeem gebruiken ook vaseline en hormoonzalf. Daarnaast heeft ze van het zkh krabpakjes gekregen. Het is van 100% katoen en alle naadjes aan de buitenkant. In combo met de zalfjes werkt het huidherstel sneller en het is heel comfi op het huidje waardoor ze ook...
  4. R

Wel of niet baby op slaapkamer?

Haii Sandra  Onze dochter sliep vanaf haar geboorte tot ze anderhalf was bij ons in bed. Ze vond het heel prettig ( wij ook) en sliep ook elke nacht super goed! Ze slaapt nu op haar eigen kamertje maar als ze snachts wakker word wat bijna elke nacht wel is komt ze bij ons in bed slapen. We doen...
  5. R

Zonnebrand bij eczeem

Haii, mijn dochter heeft ook al vanaf haar geboorte eczeem omdat ze bij de kinderlongarts is geweest voor behandelingen van haar eczeem hebben wij ook allemaal testers gekregen om te kijken waar ze het beste op reageerde...  Het advies van het zkh was ook dat tussen het smeren van de...
Terug
Bovenaan