Zoekresultaten

1. M

April 2021 uitgerekend

Heey  meiden!  ook hier nog pril. Sinds maandag test ik positief en gisteren (donderdag) was mijn Nod. Het is ons tweede kindje. Hebben een dochter van bijna 4 jaar. Ik ben 8 april uitgerekend volgens de berekeningen en 27-8 eerste echo.  De facebookgroep lijkt me wel wat! Kunnen andere...
  2. M

Zwanger worden in 2020

@Kivietje ik gebruik de app: Period Tracker. Welke 2 gebruik jij?  Ik heb eindelijk een smiley gehad! Wel maar 1 dag! Maar op die dag (gisteren) had ik ook echt soort van menstruatiekrampen. Dus duidelijk teken dat alles nog werkt, hopelijk haha. Mijn cyclus is meestal tussen de 23 en 26...
  3. M

Clearblue ovulatie

Gelukkig! Vandaag eindelijk de smiley!
  4. M

Zwanger worden in 2020

P.s. ik heb mijn forumnaam maar even veranderd! Gebruiker.... is toch minder handig!
  5. M

Clearblue ovulatie

Waarom moet dat eigenlijk op hetzelfde tijdstip?  ik test al 8 dagen met ochtendurine, maar geen smiley gezien, terwijl ik toch mijn eisprong gehad zou moeten hebben. Iemand ervaring mee? ik heb 1 dochter van bijna 4. Dit is ronde 1 en heb nooit eerder een ovulatietest gebruikt. Toch...
  6. M

Zwanger worden in 2020

Hoi meiden, Wij zijn nu net bezig met ronde 1. Super fijn om zo mee te kunnen lezen en er op deze manier toch over te kunnen praten! ik ben 35 jaar en wij hebben al een dochter van 3 jaar en 9 maanden. Bij haar was het bij ronde 1 meteen raak. Ik volgde toen alleen een app, dat was blijkbaar...
Terug
Bovenaan