April 2021 uitgerekend

Heey  meiden! 

ook hier nog pril. Sinds maandag test ik positief en gisteren (donderdag) was mijn Nod. Het is ons tweede kindje. Hebben een dochter van bijna 4 jaar. Ik ben 8 april uitgerekend volgens de berekeningen en 27-8 eerste echo. 

De facebookgroep lijkt me wel wat! Kunnen andere mensen zien dat ik daar lid van ben??

@Niempje. Kan heel goed. 
november 2017 was ik voor het eerst zwanger... uiteindelijk vorig jaar april een kindje gekregen. 
kan het niet zo 1,2,3 terug lezen. Maar voor jou nu eerste of tweede?
Ik vind het echt rete spannend. kan het nog echt niet geloven en denk dat het bij 20 weken pas echt gaat voelen. 

ben nu soms wat weeïg maar dan vraag ik me af of het echt is of dat het ingebeeld is. 4 weken is wel heel vroeg voor symptomen toch?

Goedemorgen dames!
Allereerst proficiat aan jullie met dit wondertje!
Gister mijn NOD gehad en al wat vroege tests gedaan die waren negatief. Dus ik denk ik doe vandaag nog een testje en hoppa! Positief. Zo blij! Ik heb een dochtertje van januari 2019, en nu uitgerekend rond 11 april. 
Na in het verleden een miskraam te hebben gehad nog wel gematigd blij, maar ik ben echt helemaal happy dat het ons wel is gegund om zwanger te worden! Ik stuur ook even een mailtje voor de facebookgroep, leuk!
Groetjes Saskia 

Hallo allemaal, 
Vorig week een positieve test in de handen, na 2,5 week geleden dat we besloten voor een 2e te gaan. Erg snel dus en nu ik er iets aan gewend ben doe ik graag mee aan deze groep! ☺️
Ons dochtertje is net in half juli 1 geworden dus we krijgen eend drukke boel mocht alles goed gaan.
Op 14augustus de 1e echo! Vermoedelijk 1 of 2 april uitgerekend?

Hoi! Wat leuk dat er al een topic is voor april 2021! Voor mijn gevoel is het nog zo pril allemaal, dus fijn dat ik niet de enige ben.. ;) Het is mijn tweede zwangerschap; we hebben al een dochter van november 2018. 
Ik sluit me graag aan bij de Facebook-groep; leuk! :)

Ik lees gezellig mee. En sluit toch aan. Ik heb vandaag heel licht positief getest. 
Op 12 juni inplanon er uit. Op 7 juli ongesteld. Toen geklust. En ik voelde de eisprong de dag erna. Dus al lekker spannend.  
Mijn nod is 3/4 aug. Dus blijft spannend. Als het allemaal goed is zou ik rond 13 april zitten 
Lees iig mee. En hopelijk een langere tijd. 

Terug
Bovenaan