Zoekresultaten

1. G

Mei 2021 ❤

Ik heb 12 oktober mijn allereerste echo! De tijden waren allemaal niet fijn. Mijn man werkt en kan niet zomaar vrij regelen voor zijn werk. Hadden jullie ook tijden zoals 14.15 of 10.30?    Ik ben nu 7+2. Misselijk voel ik me wel met vlagen,  maar het is meer een vervelend gevoel. Gelukkig niet...
  2. G

Mei 2021 ❤

Ik las dat je bij een basisverzekering alleen de 12 en 20 weken echo vergoed wordt, klopt dat? Of is de 8-10 echo tegenwoordig ook bij de basisverzekering inbegrepen?
  3. G

Mei 2021 ❤

Ha allemaal! Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Het is de eerste zwangerschap, maar ik heb gelukkig vrij weinig symptomen. Alleen elke keer heel kort een buikpijnvlaag. Zaterdag leek er op dat ik een migraineaanval kreeg. Ik raakte verdoofd bij mijn gebit en mijn vingers raakten verdoofd. Wazig...
  4. G

Wanneer te veel drinken op voor zwangerschapstest?

Dankjewel!  Vorige week donderdag lichte bloeding gehad twee dagen lang. Dat heb ik nog nooit gehad. Verder geen symptomen.
  5. G

Wanneer te veel drinken op voor zwangerschapstest?

<p>Vandaag is mijn NOD.</p><p>Ik wil eigenlijk vandaag een zwangerschapstest doen, maar ik heb vanaf vanmorgen 0.6 ml drinken op. Is dit te veel voor de betrouwbaarheid?</p>
  6. G

Moet je een zwangerschapstest perse met je ochtendurine testen of kan het ook gewoon overdag??

Hoeveel milliliter is te veel? Ik heb vandaag 0.6 op, is dit dan al te veel?  
Terug
Bovenaan