Mei 2021 ❤

@mamaroosd, wat spannend en toevallig heb ik ook op 12 oktober de eerste echo. Ik wil me hier dan ook graag aanmelden☺️  
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd allemaal!  

Na een miskraam afgelopen november en een ziekenhuistraject had ik vorige week zondag de eerste (licht) positieve test in handen, dagen daarna duidelijker. Wel heel spannend hoor, kan het ook nog niet echt bevatten. Op vermoeidheid, gevoelige borsten en een aparte smaak in m'n mond na heb ik momenteel geen verdere symptomen. Volgens de berekening is mijn uitgerekende datum 24 mei 2021.
Hopen dat alles goed mag gaan ?  

Hi ik wil ook graag mee kletsen hier. Volgens mijn eigen berekening op 31 mei uitgerekend, dus misschien schuif ik ook nog door naar de juni-club! Mijn eerste echo is op 19 oktober, dus dan ben ik denk ik echt de hekkensluiter hier, haha.
Voor mij is het de tweede zwangerschap, heb al een lief meisje thuis rond kruipen die deze week 1 jaar wordt! Bij de eerste heb ik ook alles op dit forum gedeeld, met die meiden praten we nu nog steeds over onze nu bijna-dreumesen. Ik hoop dat dit net zo'n actief en gezellig draadje wordt ?
Gefeliciteerd allemaal!! 
Fijn zeg, dat sommigen al een kloppend hartje hebben gezien ❤️

Fijn dat er al een aantal hartjes te zien waren op de echo. Het blijft spannend tot het einde. 

Gefeliciteerd Minni, ik heb jullie topic altijd mee gelezen. Hopenlijk hebben we hier ook veel aan elkaar!

Leuk dat jij ook weer zwanger bent @AnoniemJP ☺️ Dat is bij jou ook snel raak geweest, of niet? 
Ondertussen is bij mij de misselijkheid begonnen. Balen! Bij mij houdt het de hele dag aan... Ik probeer nu mijn maaltijden over de dag te verspreiden, dat helpt wel een beetje, in ieder geval geen lege maag. Zijn er nog meer misselijk hier? Wat doen jullie eraan?

Gefeliciteerd allemaal!
ik heb net een positieve test gehad! Als het goed is ben ik 28 mei uitgerekend.
Spannend vinden we het wel! We hebben al een kindje en waren eigenlijk niet van plan om voor een tweede te gaan. Nu alles laten bezinken. Ik voel mij wel enorm gezegend❤

Gisteren de eerste echo gehad :) we hebben duidelijk een hartje zien kloppen, maar het was allemaal nog heel ieniemienie. Ik dacht dat ik al bijna 8 weken zwanger was, maar dat bleek 6w5d ? voorlopig uitgerekend op 19 mei. 
zijn er al meer met een echo? 

Hier net een echo gehad! 7w6d, 12 mei vooralsnog als datum. Heeel erg opgelucht dat het hartje klopte. Volgende afspraak is 20 okt voor de termijnecho, kan niet wachten.
Hopelijk blijven ze pretechos doen in deze tijd, zodat we het geslacht al vroeg horen, ik ben zo benieuwd (en ongeduldig). Er van uitgaande dat alles natuurlijk goed mag blijven gaan.

Ik heb 12 oktober mijn allereerste echo! De tijden waren allemaal niet fijn. Mijn man werkt en kan niet zomaar vrij regelen voor zijn werk. Hadden jullie ook tijden zoals 14.15 of 10.30? 

Ik ben nu 7+2. Misselijk voel ik me wel met vlagen,  maar het is meer een vervelend gevoel. Gelukkig niet overgegeven. Wel 2 keer zitten kokhalzen.

Hebben jullie al veel klachten? Hoe is dat bij jullie?

Terug
Bovenaan