Zoekresultaten

1. G

Dreumes 1 jaar & 2 maanden .. KAPOT GESCHROKKEN

Onze dochter heeft dit ook, m'n man wilde de eerste keer ook 112 bellen als paniek reactie, maar ik herkende het van neefje. Neerleggen werkt bij haar, dan schijnen ze te ontspannen en halen ze vanzelf weer adem. Maar beetje eng gezicht blijft dit inderdaad wel.
  2. G

Schuldgevoel flesvoeding

Herkenbaar! Bij onze eerste ook begonnen met borstvoeding. Productie kwam wel goed op gang, maar het aanleggen ging moeizaam en onze dochter was erg ongeduldig. Geprobeerd met tepelhoedjes en van alles, en de kraamverzorgster was nogal gefocust op dat het ging lukken. Na 3 dagen kregen we ivm...
  3. G

Onbegrip familie zwangerschap

Hoi hoi, wij zijn 32 weken zwanger van een tweeling. We hebben al een kindje van 1,5. Nu vind ik deze zwangerschap veel pittiger. Weinig energie, als ik onze dochter en mezelf douche ben ik daarna uitgeput. Even was ophangen en ik moet weer even zitten. Veel harde buiken. Boodschappen doen lukt...
  4. G

Tips douchen

Ook wij gebruiken de IKEA kinderstoel, ooit als tip op internet gelezen en vanaf toen gedaan. Haren wassen blijft een drama, maar zo kan onze dochter (1,5) niet weglopen.. 
  5. G

HEVIGE BUIKkrampen (VOORAL IN DE NACHT) maar geen bloeding

Afgelopen vrijdag avond ben ik nog naar het ziekenhuis geweest voor deze klachten. Ben 31 weken zwanger van een tweeling, en door komen en gaan van de klachten binnen 1 dag vond de gyn het beter om even te checken. Waarschijnlijk één van de baby's die draaide van hoofd naar stuit ligging. En...
  6. G

Uitgerekend april’23 2e kindje (+-) 1,5 jaar verschil

Nouou ik had een heel verhaal, maar is niet goed gegaan denk ik..  Wat leuk EvanS om dat te lezen. Die voeding momenten zie ik inderdaad wel beetje tegenop, overdag zal ik toch meeste alleen zijn. Mijn man neemt 1 dag in de week verlof op de eerste tijd, dan kan hij met onze dochter wat...
  7. G

Uitgerekend april’23 2e kindje (+-) 1,5 jaar verschil

Jaa hier ook.. zit iets meer verschil tussen, onze dochter was begin december precies 1,5. Ik ben begin april uitgerekend van een tweeling. Hoe gaat je zwangerschap? Hou je het een beetje vol met een dreumes om je heen? :)
  8. G

Tips tegen reisziekte

Een watje in 1 oor helpt bij ons altijd goed!
  9. G

Dreumes 17 maanden slecht eten

Onze dochter at voor vorige week altijd goed. Brood, toetje en tussendoortjes sws, avond eten iets minder enthousiast maar met wat appelmoes of een potje ging prima. Maar sinds vorige week is alles 'bleh'. Brood alleen met jam, half stukje fruit en paar hapjes koekje. Warm eten en yoghurt voor...
  10. G

15maanden alleen maar huilen op crèche

Dochterlief heeft dit ook gehad, maar dat was na 3 weken zomervakantie (dacht dat het daaraan lag, maar was ook rond 14 maand). Heeft best een tijdje geduurd voor ze het weer leuk vond. Ook precies toen was er veel wisseling in personeel, favoriete juf ging weg.. gelukkig is ze nu weer gewend en...
  11. G

kinderen die ouders met u aanspreken

Wij leren ons kind ook 'u' aan tegen ons. Vind dat we boven haar staan, en geen gelijkwaardige relatie hebben. Misschien later, als ze wat ouder is, dat we het laten vallen. Maar de basis is er dan wel. Wat anderen doen, moeten ze helemaal zelf weten, geen probleem mee, maar wij vinden dit het...
Terug
Bovenaan