Zoekresultaten

1. G

Stoppen met borstvoeding

Ik moest ze toen leegkolven en daarna niet meer want dan blijf je melk aanmaken. Overleg even met cb.
  2. G

Baby 10 mnd eet niet met handen

<p>Mijn zoontje van 10 maanden pakt alles vast en stopt alles in zn mond, behalve eten</p><p> Hij eet wel goed dat is het probleem niet.maar als ik hem een korstje brood wil geven pakt hij het niet, stukjes brood ook niet, soepstengel niet en die maïssnack pakt hij wel, en dan...
  3. G

Baby 5 maanden volop krampjes. Ten einde raad..

Als het kma is heeft kruidvat iig voeding op basis van geitenmelk..misschien kan hij daar wel tegen. Maar zoals al eerder gezegd is is steeds wisselen van voeding ook niet goed. Dus ik weet niet of het verstandig is om weer te wisselen. 
  4. G

Spaarrekening baby

Ik heb om deze reden allebei. Een rekening waar ik voor hem spaar. Dat is voor later, mocht hij gaan studeren. En een rekening van hem,daar kan zijn zakgeld straks naartoe en kan hij als hij oud genoeg is zelf gebruiken. 
  5. G

Reactie na provocatie test?

Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Met lactose intollerantie kon ik tot 3 dagen na inname beroerd zijn.buikpijn, niet kunnen eten, misselijk
  6. G

Jonge mama’s omgeving Veenendaal

Ik ben 37 en nama van een jingen van 7 maand. Als je/jullie nog interesse hebt in contact dan hoor ik het graag..
  7. G

Omrollen

Mijne rolde vorige maand per ongeluk van rug naar buik. Toen was hij 3vmnd. Daarna niet meer gedaan. Sinds vorige week rolt hij continu op zn buik. Slaapt ook op zn buik. Als ik hem in de box leg om zn fles klaar te maken rolt ie op zn buik. Ik blijf terug rollen?net rolde hij van buik op zn zij...
  8. G

Baby 4 maanden boos/gefrustreerd..

Mijn zoontje doet dat als iets niet lukt. Hij wilde rollen, maar kwam niet over zijn armpje heen. Dan ging hij krijsen en mopperen. 
Terug
Bovenaan