Zoekresultaten

1. A

Uitgerekend december ??

Hoi!  Ik ben 31 december of 1 januari of 2 januari uitgerekend, afhankelijk welke app ik vraag ;-) Mag ik er ook bij? wij weten het nu bijna 2 weken en zou nu 6 weken zwanger zijn. Over 2 weken de eerste echo. Ik ben 29! 
  2. A

NOD = woensdag 22 september - vroege klachten?

Oh wauw, gefeliciteerd! Dit wil je het liefste horen natuurlijk ;-) Ik heb nog even geduld! 
  3. A

NOD September

Mijn NOD is komende woensdag, 22 september. Spannend!  Ik voel VAN ALLES maar ben ook veel te gefocust erop, dus geen idee of het écht zo is, of ik het gewoon graag wil. Gevoelige borsten, weeig en heel veel krampjes en steekjes en buikpijn in mn hele onderbuik. En heel moe.. Maar gister (4...
  4. A

Wachten, overfocus en onwetendheid

Gefeliciteerd! 
  5. A

NOD = woensdag 22 september - vroege klachten?

<p>Hi ladies! </p><p>Mijn NOD is komende woensdag, 22 september. Ik heb gister een vroege test gedaan (-4 dagen) maar die liet nog niks zien. Wel 'denk ik' dat ik klachten heb maar ik ben zó bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Of dat het me nu gewoon meer opvalt omdat ik...
  6. A

Wachten, overfocus en onwetendheid

Ik kom bij jouw 'vraag' terecht omdat ik precies hetzelfde ervaar. Bij mij is het nog maar ronde 3, maar het wachten tot de NOD is VERSCHRIKKELIJK. Ik ben de hele dag internet aan het afstruinen naar artikelen over vroege zwangerschapssymptomen etc. Wordt helemaal gek van mezelf. Dus van mij...
  7. A

NOD juli 2021

Vraagje: wat bedoelen jullie met RONDE?
  8. A

Innesteling of ongesteld?

Hmmm oke, thanks! Vanmorgen een EARLY test gedaan en die was negatief. Dus vermoedelijk toch gewoon ongesteld, maar dan vroeg én licht. 
  9. A

Aaah, thanks voor je reactie! Maar wat is erg weinig? Want ik bloed wel, maar niet zoveel als tijdens een normale dag 1 en 2 ongesteldheid. Meer een dag 4, zeg maar..  Ik ga morgenochtend een vroege test doen. #Ongeduldig
  10. A

<p>Ladies! Ik zat gisterochtend op het toilet en ineens zag ik een druppel bloed de WC in gaan. Afgeveegd, inderdaad, helderrood bloed. 6 dagen vóór mijn ongesteldheid. Dus.. zou het innestelingsbloed zijn? Het was niet 'een paar drupjes'. Een tampon in gedaan, die halverwege de dag eruit...
Terug
Bovenaan