NOD juli 2021

Bedankt voor de peptalk dames, vannacht even goed over nagedacht en ik ga stoppen met 100x testen en proberen me gedachten wat meer los te laten door andere dingen te doen. En te 'genieten' van de tijd dat ik nog dingen kan doen die straks niet kunnen.. 
 
@Mylwen, ja precies. Bandenpijn zou wel eens roet in het eten kunnen gooien, maar rustig aan doen en je voelt snel genoeg wat kan en wat niet! Vooral niet meer op de druktemakers dan haha ? Ik ben benieuwd wat jouw ervaringen worden met het rijden straks!

@Zonnekruid, wat balen! Als dat echt door de vaccinatie kan komen, is dat wel echt shit! Hoe dan ook hoop ik dat je snel duidelijkheid hebt!

@CharlieB, ?? Het is makkelijker gezegd dan gedaan, en zal heus eens met ups en downs gaan hoor! Dat hoort erbij! En wij zijn die eerste maand al voorbij. Maar geloof ons daar maar op, jezelf gek maken is het laatste dat helpt. En het leven wordt er dan vooral niet leuker op?. Dus ga er vanuit dat het een tijdje duurt, dan haalt het de druk er wat af. En dat is echt heel normaal! Het blijft een wonder! ?
 
Ik ben hier de dagen aan het aftellen. De 31e is uiterlijk mijn NOD als het goed is. Ik ben meer moe dan normaal en mijn borsten doen pijn. Maar dat kan ook komen omdat ik bijna ongesteld wordt. Dus nog even wachten hier... ik probeer positief te blijven. Of ik heb goed nieuws dit weekend... en zo niet dan kan ik wijn drinken in Toscane op vakantie;)
 
@Zonnekruid, heel irritant inderdaad dat die cyclus zo verstoort kan raken. Zoals je wellicht hebt kunnen lezen hebben meerdere dames hier in dit topic dat gehad (@Flups, @Leonie-xxx en ikzelf dus ook). Ik vermoed ook echt dat het door de vaccinatie kwam. 
Volgende zondag vaccinatie 2, dus wellicht weer een rommelige maand inderdaad. Daarom ga ik die maand even de eisprong monitoren met ovulatietesten. 
 
Terug
Bovenaan