Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoihoi, zijn er mensen met ervaring met de Hallbar emmer van Ikea als luieremmer? Ik ben vooral benieuwd naar de luchtjes enzo. Ik lees wel positieve dingen over de emmer, zoals de prijs!
Noodles, heerlijk stinken als je man ze niet eet ? En Apple Bandit 0.0 Cider, zalm, mango, limoen-optimel, muesli met aardbeien en griekse yoghurt, dadels en een tijdje nachos met cheddar kaas. Heel random dus ?
Ik ga proberen 3 dagen te werken en het kindje 1 dag naar opa en oma te brengen. Ik hoop dan in de avonduren wat flexibel te kunnen werken als de kleine slaapt zodat ik overdag meer tijd vrij heb. Daarnaast heb je de eerste maanden nog borstvoeding/kolf pauze van 2 uur per werkdag. Ik ben heel...
Onze 20 weken echo is pas 4 februari, ik ben echt eind juni uitgerekend. Dit is de eerste en ik ben elke keer echt aan het twijfelen of ik baby wel of niet voel. Je wilt zo graag wat voelen dat je jezelf voor de gek houd haha. Verder zijn wij nog niet zo ver met babyspullen, dat komt nog wel. Ik...
Heeft iemand nog aanraders voor een voedingskussen waar je tijdens je zwangerschap mee kan slapen? Ik ben vooral benieuwd welke het beste is op de lange termijn.. Dus dat de vulling niet schuift of dunner wordt. En qua lengte, wat slaapt comfortabel?
Ook allemaal al misselijk? Ik ben nu 7+4 maar ik had dit wel onderschat! Dacht hoe jonger hoe beter te doen de zwangerschap, maar helaas... Ben 3 juli uitgerekend en heb vanwege onregelmatige cyclus met 6+2 al een echo gehad.