Juli 2022

Hoi allemaal! Afgelopen weekend positief getest, ben nu 5 weken zwanger, uitgerekend 16 juli. Op 30 nov de eerste echo!
Afgelopen januari bevallen van ons eerste kindje, na heeeeeel lang proberen (4 jaar) en een paar keer mis. Dus nu best snel weer zwanger, echt een verrassing en een kadootje. Hopen dat t goed blijft gaan :)

Zwanger van de eerste, maar vind het zo spannend en onzeker allemaal! Als het goed is 17juli uitgerekend en 6 December voor de eerste echo! Ik heb me aangemeld voor de groep?

Hallo allemaal, ik sluit me graag aan. Ben als het goed is 13 juli uitgerekend wat ik zelf heb berekend. Ik ben 36 en heb al twee kids van 7 en 10 na een onverwachte zwangerschap afgelopen maart die helaas uitliep op een miskraam wilde. We toch nog erg graag een kindje. Nu dus weer zwanger. Maar pff wat een onzekerheid. Wordt gek van mezelf. Zo relaxed als ik bij mijn eerste zwangerschap was zo ontzettend onzeker ben ik nu na de miskraam. Volgende week eerste echo. Probeer het tot die tijd even zoveel mogelijk los te laten. 

Ook allemaal al misselijk? Ik ben nu 7+4 maar ik had dit wel onderschat! Dacht hoe jonger hoe beter te doen de zwangerschap, maar helaas... Ben 3 juli uitgerekend en heb vanwege onregelmatige cyclus met 6+2 al een echo gehad.

Ik ben tijdens mijn eerste twee zwangerschappen nooit misselijk geweest was toen 25 en 28 nu vanaf uurtje na het ontbijt de heeele dag misselijk/weeïg om dol van te worden. Maar echt overgeven gebeurd niet. Dus leeftijd maakt helaas niks uit ? probeer nu elk uur maar wat te eten maar heb ook niet veel trek. Heb maar rijstwafels en zo laten halen door manlief. Mijn oudste dochter snapt al niet dat ik elke dag klaag dat ik me niet lekker voelt ? hahah hebben nog niks gezegd maar gaan we niet lang volhouden denk ik. 

Hoi allemaal!

Ik sluit me ook aan bij de “juli 2022 groep”.
Zowaar helemaal onverwachts haha.

Ik ben Donna, 25 jaar. Eind juni heb ik na lang wikken en wegen de pil doorgespoeld.. Ik kon niet meer tegen de hormonen! We zouden om de eisprong heen vrijen want een baby’tje had absoluut geen haast.

Blijkbaar was rekenen niet ons beste schoolvak want here we are, 5 weken zwanger van ons cadeautje haha!

Nu we beide van de schrik zijn bekomen (na 8 testen hahah) zijn we ontzettend gelukkig dat dit ons heeft mogen gebeuren.
Lijkt me leuk elkaars reis naar de bevalling en daarna te volgen!

En uiteraard iedereen van harte gefeliciteerd!!!

Lieve groetjes,
Donna

Allemaal gefeliciteerd!
Ik zie dat velen al een afspraak voor echo gepland hebben... Ben als t goed is 6 weken vandaag. En bij mijn vorige zwangerschap vreesde men voor bbz wat gelukkig niet zo was. En kort daarna bleek mijn bloeddruk te hoog wat resulteerde in ontzettend veel controle moeten stoppen met werken en uiteindelijk een helse 4 daagse bevalling.
Het heeft ruim anderhalf jaar voordat t raak was maar durfde ook niet naar de gynaecoloog om te checken.
En ik merk dat ik nu 3 jaar later echt opzie om überhaupt te moeten bellen voor een afspraak.
Maar goed zal toch eens moeten....

Snap dat de stap van het maken van een afspraak dan spannend is idd. Ik mag deze week al terecht ben dan 7 weken. Misschien mag je ook snel terecht hoef je in ieder geval niet lang te wachten tot de echo na het maken van de afspraak? Geeft misschien ook rust.

Terug
Bovenaan