Hoi Joymama, leuk dat je hier ook komt meepraten. 🙂 Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook meegkletst in een februari topic maar mijn zoontje is pas in maart geboren, haha, dus uitgerekende datum en geboortemaand verschilt nog wel eens. Waarom denk je dat de kleine eerder gehaald gaat worden? Had je complicaties bij de eerste?
Ik heb inmiddels een helemaal goede 20 weken echo gehad, helemaal in de wolken. Voel de kleine ook best vaak trappelen nu, en op dit moment is dat nog aangenaam (al kan ik niet zeggen dat ik het bij mijn zoontje ooit vervelend vond, blauwe ribben had ik nooit, maar hij lag ook vast in een stuitligging de laatste maanden, dus misschien dat hij daardoor niet voluit kon schoppen, haha). Gezien ik sinds oktober alweer volledig thuiswerk heb ik de laatste tijd niet zoveel in de auto gezeten, maar ik kwam er gisteren tijdens een autorit achter dat ik de kleine dan echt goed kan voelen. Misschien lijkt hij (of zij, we laten het een verrassing) wel veel op zijn grote broer, die is ook dol op voertuigen, haha.